[iPhone] Probleem met beltonen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 16:07

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Ik wil op mijn werk heel 'eventjes' een beltoon op mijn iPhone zetten. Daarvoor heb ik eerst een nummer via de iTunes store gedownload, daar een AAC-bestand van gemaakt en deze vervolgens hernoemd naar een .m4r extensie. Deze heb ik vervolgens weer in iTunes gezet om de ringtone op mijn iPhone te zetten.

In de iTunes bibliotheek staan nu twee verschillende ringtones (ik heb er ook een van een MP3 gemaakt die ik elders heb gedownload). Deze wil ik héél graag synchroniseren met mijn iPhone.

De iTunes op mijn werk heeft natuurlijk niet dezelfde bestanden als thuis. Ik wilde dan ook alleen de beltonen synchroniseren. Ondanks deze optie, zijn nu toch alle bestanden van mijn iPhone gewist.

Geeft, niet erg, ik heb ze thuis nog staan en ik zet ze later er wel weer op, maar ik krijg ook geen beltonen op mijn iPhone! Wat ik ook doe, het lukt me maar niet om de boel te synchroniseren. Als ik op die button klik, krijg ik 3 seconden "Bezig met syn..." in beeld en vervolgens gebeurt er niets.

Ik heb een vinkje in het iPhone gezet bij beltonen synchroniseren, maar daar kan ik verder alleen maar de optie "Alle beltonen" aanvinken en niet "Geselecteerde beltonen".

Ik heb ook al diverse filebrowsers geprobeerd en iRinger, maar ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om even simpel een beltoontje op mijn mobiel te krijgen. Kan iemand mij een flinke schop in de juiste richting geven?

edit:
Na lang zoeken eindelijk gevonden. Ringtones mogen niet langer dan 30 seconden zijn... oeps.

Het probleem is dus opgelost.

[ Voor 4% gewijzigd door Rexomnium op 22-04-2009 14:05 ]

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gandalfnl2000
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-07-2024

gandalfnl2000

I'm UniQue, just Like you

Ik heb echt hetzelfde probleem. Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon drag en drop functionaliteit toe te passen.

Kan iemand mij aub duidelijk uitleggen hoe ik een bestaande ringtone van mijn PC via iTunes programma op mijn iPhone krijg.

Hartelijk dank!

een radeloze eindgebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Rexomnium schreef op woensdag 22 april 2009 @ 13:49:

edit:
Na lang zoeken eindelijk gevonden. Ringtones mogen niet langer dan 30 seconden zijn... oeps.

Het probleem is dus opgelost.
@gandalfnl2000
Hoeveel seconden duurt je beltoon?
(verder dan dat zou ik je niet kunnen helpen, heb geen iPhone/iPod

[ Voor 2% gewijzigd door xPhantom op 05-11-2009 18:35 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

gandalfnl2000 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 18:30:
Kan iemand mij aub duidelijk uitleggen hoe ik een bestaande ringtone van mijn PC via iTunes programma op mijn iPhone krijg.
Google legt het je uit, en dat had je best zelf kunnen vinden.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Ik ga toch even in deze topic mijn probleem voorleggen:

Na het maken van 4 eigen ringtones is het mij gelukt om er één op de iPhone te krijgen door hem naar de iPhone (beltonen) te slepen in iTunes (9). Sleep ik echter alle vier naar de iPhone dan zet hij de eerstgesleepte er vier keer in...

Sleep ik de vier files gewoon in iTunes dan zet hij ze in de map beltonen op mijn laptop (OS X Snow). Van daaruit kan ik ze echter weer niet mijn telefoon op slepen.

Ik zou nu wel 'beltonen synchroniseren' aanzetten en de beltonen selecteren, maar ik krijg dan een waarschuwing dat dan al mijn muziek en video's van de iPhone gewist worden en daar heb ik ook niet echt zin in.

Hoe krijg ik nu de ringtones veilig op mijn iPhone zonder mijn muziek te wissen?

p.s. alle files zijn max 7 secondes, de info van de files is leeg en ze hebben allemaal erg verschillende namen van maar 8 karakters, alleen letters.

[ Voor 9% gewijzigd door Wilf op 23-11-2009 07:19 ]