Toon posts:

Scanjet HP 4300C werkt niet!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een AMD 1GHz PC op een Abit KT7 RAID moederboard (Via Tech chip).
Ik krijg met geen mogelijkheid mijn ScanJet 4300C via USB werkend. Na opstarten scan-opdracht hangt de software op 'Lamp aan het opwarmen'. Binnen de taskmanager zie ik dan dat de scansoftware ook 'niet reageert'.
Mijn USB muis is dan ook meteen niet meer actief. Dus dan maar weer rebooten.....

Op een andere PC aangesloten werkt de scanner wel.

Heeft iemand ook dit probleem gehad, en is dat opgelost?

Ik heb alle laatste Via drivers geinstalleerd, maar niets helpt!

Heeelllllppppp!!!

Verwijderd

Ik heb een vergelijkbaar probleem met mijn 4300C. Mijn systeem omvat een Athlon 1.33 Ghz en een Asus 7v133 mobo.
Als ik de software installeer, de scanner op de USB poort aansluit en vervolgens op de scanknop druk dan gebeurd er vrij weinig. Sterker nog er gebeuren hele vreemde dingen.
Mijn floppydrive gaat druk aan de slag. Als ik de task hppsapps.exe vervolgens kill dan houdt dit vreemde gedrag weer op.

Is waarschijnlijk iets met IRQ's ofzo :?

Heb jij al wat meer zicht op een oplossing, let me know. Ik ga even met hp bellen en kijken of ze een oplossing weten. (Dit driver van ze zal wel zuigen ... Stelletje }:O's)

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
uhmz welk OS heb je en heb je al de nieuwe scanjet software gedownload bij HP?

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Er van uitgaande dat je Xp hebt.
Nooit software instaleren bij hardware onder windows Xp! Win xp heeft eigen scanprogramma overigens!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 12 december 2001 20:46 schreef flierefluiter het volgende:
Er van uitgaande dat je Xp hebt.
Nooit software instaleren bij hardware onder windows Xp! Win xp heeft eigen scanprogramma overigens!
Nog een rede waarom ik een beetje :r op XP. Het wordt steeds erger met die monopolie positie van Microsoft.

C:\>_

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op dinsdag 27 februari 2001 21:25 schreef RikW het volgende:
Ik heb een AMD 1GHz PC op een Abit KT7 RAID moederboard (Via Tech chip).
Ik krijg met geen mogelijkheid mijn ScanJet 4300C via USB werkend. Na opstarten scan-opdracht hangt de software op 'Lamp aan het opwarmen'. Binnen de taskmanager zie ik dan dat de scansoftware ook 'niet reageert'.
Mijn USB muis is dan ook meteen niet meer actief. Dus dan maar weer rebooten.....

Op een andere PC aangesloten werkt de scanner wel.

Heeft iemand ook dit probleem gehad, en is dat opgelost?

Ik heb alle laatste Via drivers geinstalleerd, maar niets helpt!

Heeelllllppppp!!!
khep hetzelfde probleem gehad. Onder 2k doet ie het inderdaad niet. Een OS upgrade naar XP moet het probleem oplossen.

Verwijderd

Nou ik denk wel dat hij 10 maanden later het probleem wel opgelost heeft >:)

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 13 december 2001 01:57 schreef Evolution het volgende:
Nou ik denk wel dat hij 10 maanden later het probleem wel opgelost heeft >:)
Oops :+ nogeens niet opgemerkt.

C:\>_

Pagina: 1