[iPhone 3G] Problemen met syncen Outlook

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremes
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-09 17:39
Nou heb ik al een boel vreemde problemen gehad, maar dit slaat echt alles...
Situatie: PC met XP + Outlook 2007 en iTunes 8.1.1.10 i.c.m. een iPhone 3G, niet gejailbraked oid, 100% T-Mobilish. Al mijn contacten ooit eens handmatig ingevoerd in de iPhone vanuit mijn oude telefoon. Die toen vervolgens (ook alweer een lange tijd geleden) via de optie in iTunes in Outlook geladen. Met mijn agenda exact hetzelfde verhaal. Al mijn contacten en mijn agenda's staan dus netjes in Outlook. Alleen recentelijk merkte ik dat de nieuwe items die ik in de Outlook-kalender toevoegde niet meer netjes naar mijn iPhone werden gesynct. Ik natuurlijk googelen, zoals een trouwe GoT'ter betaamt. Ergens een topic gevonden met nog veel meer mensen met dit probleem. (dit topic dus) De oplossing was daar voor sommige mensen het leeggooien van je Outlook-kalender en dan 1 item toevoegen, en dan werkte het weer. Goed, als dat had gewerkt had ik dit hele verhaal hier niet lopen typen natuurlijk... :X Ik heb mijn iPhone ook al 'hersteld' volgens de gebruikelijke weg in iTunes, een harde reset geprobeerd en een reset in het 'Settings-->General-->Reset'-gedeelte bracht ook geen uitkomst. De enige verslechtering is dat nu ook alle contacten uit mijn telefoon zijn en dat die ook niet meer terug worden gesynced... |:( De muziek, films en foto's worden overigens wel netjes erop gezet. Als extra marteling zijn alle backups niet te gebruiken; ik krijg een foutmelding ( "Unknown error -19" ) waar ik ook niet bijster veel mee kan... Iemand een idee waar hier de schoen wringt of misschien hetzelfde probleem sinds een bepaalde update? Ik ben zo ongeveer de wanhoop nabij.... 8)7

Oja, ik heb vanwege haarscheurtjes al eens een nieuwe iPhone gekregen. Toen deze binnenkwam, werden alle contacten wel gewoon netjes in de iPhone geïmporteerd... Hij heeft het dus wel ooit gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremes
Niemand? Ik heb de iPhone inmiddels weer een keertje 'hersteld' maar de contacten noch de kalender komt terug op de telefoon. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremes
;( .... *zielig schopje*