Sindskort hebben we WSUS 3 draaien. Echter we willen gaan werken met meerdere groepen. Windows XP test groep en Windows XP productie groep. Wanneer er geen problemen ontstaan in de testgroep willen we deze approvals kopieren naar de productie groep. Om nu handmatig iedere patch aan te passen met de juiste groepen in een monniken werk en aangezien we niet van de werkverschaffing zijn is dit niet het gewenste manier.
Heeft één van jullie een idee hoe we dit het beste kunnen aanpakken. Zelf heb ik uiteraard ook op internet gezocht. Wat ik ben tegengekomen is het volgende progje: CopyGroupApprovals_1.0beta.exe echter deze werkt niet. Via de command line werken is geen probleem. Desnoods maak ik zelf een programmatje.....
Heeft één van jullie een idee hoe we dit het beste kunnen aanpakken. Zelf heb ik uiteraard ook op internet gezocht. Wat ik ben tegengekomen is het volgende progje: CopyGroupApprovals_1.0beta.exe echter deze werkt niet. Via de command line werken is geen probleem. Desnoods maak ik zelf een programmatje.....