Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn telefoon uit zet, gaat 's morgens mijn wekker niet af?!? wie weet hoe ik dit wel kan laten gebeuren.
De tel. aan laten staan heeft geen zin, ik wil lekker rustig slapen en geen straling ontvangen!

Hopenlijk heeft iemand de oplossing.....anders moet ik hem toch aan laten staan ben ik bang! :*)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:52
Je zet hem helemaal uit? Dus je duwt enkele seconden op de power-knop om hem uit te zetten?

Lijkt me logisch dat het dan niet gaat werken. :P

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 22:21

@r!k

It is I, Leclerq

Nokia kopen. Die kunnen dat wel.

Kennelijk kan je telefoon dat niet, kun je hem 's nachts niet op flightmode zetten als je geen straling wilt?

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Cassettebandje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:21

Cassettebandje

SA-C90 TDK

Wat zegt de handleiding over de wekkerfunctie? Eventueel kun je overwegen een mechanische wekker te nemen, geen straling en wel een heerlijk rustgevend getik.

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:38

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

@fire69
Waarom is dat niet logisch? Zelf heb ik een Sony Ericsson K800i. Als ik de wekker zet en dan de telefoon uitzet, gaat de wekker gewoon op de gezette tijd

[ Voor 3% gewijzigd door GiantLeap op 22-04-2009 09:01 ]

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:52
Waarom ik dat niet logisch vind? Omdat als je een Windows Mobile-telefoon helemaal uitzet, dat hetzelfde is als dat je je PC met Windows (of Linux, om de zeikers voor te zijn :P ) helemaal uit zet, dus geen standby, dat hij dan ook helemaal niks meer gaat doen?

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:38

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Okee, mijn fout. Dank voor je uitleg. Een SE toestel gaat dus in een standby stand om de wekker af te kunnen laten gaan.

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 09:21

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

merk je dan wat van die straling ? is je telefoon ook heet na een paar minuutjes bellen ? of heeft t ding en belachelijk hoge SAR ?

en als je geen straling wil moet je idd iets hebben als een vliegtuigmodus..

Signature

• trinite_t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-11 21:22
is toch een samsung? Ik heb een sgh-200 oid (niet vergelijkbaar, ik weet het, maar samsung), ik moet om hem wel wakker te laten worden, onder planner->alarm->Auto power-up op aan zetten.

edit: zie dat het een windows mobile is, zal wel iets anders werken dus ;)

[ Voor 17% gewijzigd door trinite_t op 22-04-2009 09:26 ]

The easiest way to solve a problem is just to solve it.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

MHz schreef op woensdag 22 april 2009 @ 09:07:
Okee, mijn fout. Dank voor je uitleg. Een SE toestel gaat dus in een standby stand om de wekker af te kunnen laten gaan.
Tja, of je dat als 'standby' kan betitelen?

Zelfs al je tussentijds de accu eruit haal en `m daarna terug plaats, doet `ie het alsnog.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:56
Ik neem aan dat de I900 wel een 'vliegtuigmodus' heeft... Zet deze aan en je telefoon zal niets meer ontvangen, maar je kunt hem wel gerust aan laten staan voor je wekker.

Mijn Samsung G810 wekker doet het btw wel als ik mn telefoon uitzet, mss verschil tussen Windows Mobile en Symbian?
Pagina: 1