Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Dragon Quest 5]Bianca's Ribbon kwijt voor Saber

Pagina: 1
Acties:

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hey hey,

Rotprobleem. Ik kom in die groot waar 'The Great Sabrecat' zit (ofwel mijn oude buddy Saber) en die moet aan Bianca's Ribbon ruiken om te weten dat ik het ben. Echter! Bianca's Ribbon kon ge-equipped worden door één van mijn monsters en die is foetsie :/ (released).

Nu heb ik die Ribbon dus niet en die Saber lijkt oneindig aantal HP te hebben :| . Ik heb alleen een savegame van uren en uren terug ... moet ik echt terug of kan ik di Ribbon nog ergens opvissen?

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

De ribbon zou gewoon in je bag moeten zitten. Wanneer iemand je team verlaat worden al zijn/haar items automatisch unequipped.
Tenzij misschien wanneer je dat monster naar je ranch gestuurd hebt, dan moet je hem misschien eerst even gaan oppikken.

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat was het dus, ik dacht dat het kreng weg was - maar hij was dus automatisch de ranch in gegaan. Zucht, die snelle text optie kan soms wat lastigheid geven. Thnx Boeboe :) .

Wel jammer dat Saber ubersterk is als je tegen em vecht, maar dan joined hij de party als een watje :')

De meeste mensen deugen!