Ik heb weer eens iets doms gedaan
Iemand had een pagina die al tig jaar goed werkte en nu 'ineens' werkt het niet meer. Dus ik zo: Ja joh ik fix het wel ff easy, maar ik krijg het helaas niet gefixed 
Het probleem is het volgende:
Vanuit een pagina wordt een popup geopend en vanuit die popup wil ik weer terug naar m'n hoofdwindow. Het probleem is dat de popup een externe pagina is waar ik dus 0.0 mee kan doen.
Nu werkt dit al jaren zo: (ultra kort voorbeeldje, het gaat om het principe)
In de popup is er dan zoiets:
Maar volgens mij werkt dit in geen enkele fatsoenlijke browser dus ik heb het vermoeden dat dit al een tijdje langer niet meer werkt. Ik zou alleen geen idee hebben hoe ik dit kan fixen zonder de code in het popup venster te veranderen, helaas is dit dus een externe pagina (minstens zo oud als de pagina die ik probeer te fixen).
Ik heb al wat javascript zitten proberen maar volgens mij werkt dit hele principe gewoon niet op nieuwere browsers of heb ik het mis?
Het probleem is het volgende:
Vanuit een pagina wordt een popup geopend en vanuit die popup wil ik weer terug naar m'n hoofdwindow. Het probleem is dat de popup een externe pagina is waar ik dus 0.0 mee kan doen.
Nu werkt dit al jaren zo: (ultra kort voorbeeldje, het gaat om het principe)
HTML:
1
2
3
4
5
6
| <script type="text/javascript"> self.name='popopener'; </script> <form target="_popwindow"> <input type="submit"> </form> |
In de popup is er dan zoiets:
HTML:
1
2
3
| <form target="popopener"> <input type="submit"> </form> |
Maar volgens mij werkt dit in geen enkele fatsoenlijke browser dus ik heb het vermoeden dat dit al een tijdje langer niet meer werkt. Ik zou alleen geen idee hebben hoe ik dit kan fixen zonder de code in het popup venster te veranderen, helaas is dit dus een externe pagina (minstens zo oud als de pagina die ik probeer te fixen).
Ik heb al wat javascript zitten proberen maar volgens mij werkt dit hele principe gewoon niet op nieuwere browsers of heb ik het mis?