Toon posts:

Game notebook

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zoek een game notebook, het liefst een niet al te dure. Ik zou niet weten waar ik naar moet kijken...

ik zou er bijvoorbeeld C&C3 op willen spelen, dat spel heeft deze systeem eisen:
(Ik zou graag willen dat ik dit spel zonder enig probleem met lag enz. kan spelen)

Microsoft Windows XP
PC with 1.6 Ghz equivalent or higher processor
256 MB of system RAM
512 MB of system RAM for online play with 3 or more players
6 GB available hard disk space
8x speed or faster CD-ROM drive or DVD-ROM drive (for the Collector's Edition)
64 MB GeForce3-class video card. The game only officially supports cards with ATI (Radeon 8500 or greater) and Nvidia chipsets, and the Intel GMA 900 and GMA 950 products. The GeForce 4 MX is not supported
Sound card with speakers or headphones
Microsoft Mouse or compatible pointing device
56.6 Kbps or better modem for 1v1 online play
Broadband connection for online play with 3 or more players
DirectX 9.0c or above.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

alvast bedankt,
Carlo

• Airpower
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:37

Airpower

Feel the Power!

Dit draait dus op ongeveer iedere laptop die er nu in de winkel ligt.

Ik voel een slotje aankomen...

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-12-2025
Heb je zelf al gezocht?

want als je die specs bekijkt dan zie je zelf ook wel dat bijna elke notebook dit iig zou moeten kunnen draaien.

Wat is je max budget e.d. zo kan niemand je helpen

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:25

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Welkom op GoT :w

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Op GoT wordt verwacht dat de topicstart zich inzet, enkele notebooks op een rijtje zet en daarbij de pro's en contra's op een rijtje zet die voor hem / haar gelden. Zo uitgebreid als dit is niet verplicht, kan wel handig zijn mits er relevante informatie voorhanden is.

Met [NBBG] Special: Gaming notebook - februari 2009 en [NBBG] Allround Notebook - december 2008 moet je al een heel eind kunnen komen. Eventueel ook met [NBBG] Multimedianotebook mei 2009, maar ik zou in een van de eerst genoemde topics posten, doeleinden en notebooks die kanshebber zijn op een rijtje zetten en ook de voordelen en nadelen voor jou opnoemen.

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 23:01:
Hoi,

Ik zoek een game notebook, het liefst een niet al te dure. Ik zou niet weten waar ik naar moet kijken...
Nou, je gaat dus kijken naar laptops van allerlei merken die aan de volgende eisen voldoen:

- Hij voldoet aan de specs
- Goede reviews.
- Niet te duur.

Klaar! :)

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-01 11:26

Thandor

SilverStreak

DaMarcus schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 23:11:
Welkom op GoT :w

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Op GoT wordt verwacht dat de topicstart zich inzet, enkele notebooks op een rijtje zet en daarbij de pro's en contra's op een rijtje zet die voor hem / haar gelden. Zo uitgebreid als dit is niet verplicht, kan wel handig zijn mits er relevante informatie voorhanden is.

Met [NBBG] Special: Gaming notebook - februari 2009 en [NBBG] Allround Notebook - december 2008 moet je al een heel eind kunnen komen. Eventueel ook met [NBBG] Multimedianotebook mei 2009, maar ik zou in een van de eerst genoemde topics posten, doeleinden en notebooks die kanshebber zijn op een rijtje zetten en ook de voordelen en nadelen voor jou opnoemen.
Weinig aan toe te voegen :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.