.
[ Voor 99% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 17:13 ]
[ Voor 99% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 17:13 ]
[ Voor 96% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 17:13 ]
[ Voor 3% gewijzigd door pkemeling op 22-04-2009 15:55 ]
Lord Vaiter
Verwijderd
SharePoint maakt gebruik van metadata (in ieder geval vanaf versie 2007SaphuA schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 21:19:
Hoi,
Op sharepoint staat een template dat ik wil aanpassen zodat er berekingen gedaan worden met een datum. De template heeft de properties Datum en Termijn (dagen) welke worden weergegeven in een tabel:
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
[ Voor 126% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 17:13 ]
Moest je dit overwegen en verdere vragen hebben, open nieuw topic of PM me. *Ben SharePoint developer ;)*SaphuA schreef op woensdag 22 april 2009 @ 17:56:
dj_vibri
Top idee (wist niet dat het kon)! Helaas komt dit veld niet als property in mijn document, dus kan ik hem niet weergeven.
In ieder geval bedankt, ik ga kijken wat ik kan met de reacties
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
ik zei dan ook ALT-F9 ipv shft f9, het gaat immers om op meerdere niveau's ingebedde velden.SaphuA schreef op woensdag 22 april 2009 @ 17:56:
_heretic_
Dit document was ik ook tegen gekomen, maar ik hoopte dat het niet zo omslachtig zou hoeven. Plus dat ik er geen bal van snap
Edit:
Bijvoorbeeld het onderstaande voorbeeld dat ik in het document vind (veld selecteren en Shift + F9)
Calculate a day, date, month and year, using n months delay
{QUOTE "24-2-5052" \@ "dddd, d MMMM yyyy"}
Ik zie nergens een variable voor de 'n months' maar gewoon hard coded een datum die een formaat mee krijgt.
Ik zal er pas morgenavond naar kunnen kijken, maar ik zal sowieso een evt. oplossing posten, al dan niet met een gehost word-documentje ergensVerwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 21:14:
[...]
(graag deze oplossing in een nieuw topic hier dan)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq