Webcam Go Plus

Pagina: 1
Acties:

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
Hoi,

Leuk hoor zo'n webcam. Je kunt er ook foto's mee maken en die dan later op je computer overladen. Helaas crasht het programma als ik het camerageheugen open...ik kan noch wissen, noch mijn gemaakte foto's bekijken...
heeft iemand ook dit probleem en is er misschien een update o.i.d. voor het programma (webcam go control) ?

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Ik heb er op mijn werk ook ff mee gespeeld. Geen crashes ofzow. Niet onder 98 en ook niet onder win2k.

Ik denk dat je het probleem niet in de webcam go software moet zoeken.

Wat vind je zelf eigenlijk van dit apparaat? Ik vond het wel een leuk speeltje, maar de kwaliteit van de foto's is echt dramatisch!!

• Bonkdoos
ja hij is ook niet van mij, maar van mijn broer. Het is een veelzijdig apparaat, maar als je inderdaad voor kwaliteit gaat kun je beter meerdere apaaraten kopen die zich op elk aspect spcecifiek richten.

Maar damn, is er niet ergens een update patch voor het programma creative webcam go control? op www.creative.nl kom ik niet echt verder.
De nieuweste drivers downloaden en instaleren helpt ook niet...wie o wie ?

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

ergens via www.creative.com is er idd een patch voor Webcam Go control.....ik heb er overigens nooit veel problemen mee gehad, maar na de patch doet hij het nog steeds....dus het kan geen kwaad :)

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• Bonkdoos
Op woensdag 28 februari 2001 12:50 schreef StratoFarmer het volgende:
ergens via www.creative.com is er idd een patch voor Webcam Go control.....ik heb er overigens nooit veel problemen mee gehad, maar na de patch doet hij het nog steeds....dus het kan geen kwaad :)
kun je me misschien de precieze URL van die patch geven, zodat ik niet de verkeerde download? Alvast bedankt !

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Zie niet echt wat het probleem is hoor, je kiest welk os je hebt, de regio en je webcam, en je krijgt de juiste driver + patch voorgeschoteld... :?

Maar goed, ik had hem toch al gevonden, dus hiero:

http://www.europe.creative.com/support/drivers/product.asp?prod=120

:)

.... Ik weet het ook niet

• Bonkdoos
Ja, weet je ook welke van die bestandjes ik moet downloaden? Ik heb niet de spaanse versie, en die 7,26 mb file heb ik reeds geinstalleerd !

• StratoFarmer

StratoFarmer

de installatie is errug vaag....er zijn drivers en webcam go control....beide zijn ze stiekum onderdeel van de drivers volgens mij. Zonder de originele cd kan ik iig mijn webcam niet laten werken.
(De installatie daarvan is overigens ook al zupervaag, als je niet uitkijkt heb je alle talen door elkaar geinstalleerd :( )

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• Bonkdoos
Ik krijg hem wel aan de praat met alleen internet
alleen jammer dat ik nu helemaal geen foto's kan maken enzo, want het programma crasht
garantie ???

Verwijderd

Ik heb hem ook. Alleen nergens last van.
Werkt prima, maar de kwaliteit van foto's is om te :r

• Bonkdoos
Inderdaad, en als je niet eens ***foto's kunt maken wat heb ik dan nogaan die ***cam ???

• Bonkdoos
Op woensdag 28 februari 2001 14:28 schreef Bonkdoos het volgende:
Inderdaad, en als je niet eens ***foto's kunt maken wat heb ik dan nogaan die ***cam ???

• StratoFarmer

StratoFarmer

op de Creative site is inmiddels al ergens een handleiding opgedoken hoe jij je Webcam GO plus hardwarematig kunt resetten. probeer dat.

en met dat downloaden van de plaatjes, je hebt waarschijnlijk wat corrupte plaatjes in je temp directory (van het control proggie) staan.....verwijder die.

beetje bagger software. :r

Pagina: 1