Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• HATA28
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-06 19:37
Hey Tweakers,

Ik ben op zoek naar een SmartPhone of PDA als multimedia device. Het liefst heb ik een SmartPhone, aangezien het ook wel handig is als je er nog mee kunt bellen en sms'en :P .
Waar ik hem voor wil gaan gebruiken is voor het afspelen van muziek en films, het spelen van zo veel mogelijk mobile games, en ik wil er thuis (dus alleen WiFi) mee kunnen internetten. Ik wil er maximaal €200,- aan uit geven. Ik ben dus niet opzoek met een SmartPhone incl abonnement!

Mijn eisen zijn:

-WiFi
-WindowsMobile6
-BlueTooth
-FM-Radio
-TouchScreen (met stylus is geen enkel probleem)
-Mogelijkheid tot uitbreiden opslaggeheugen (als de device zelf niet meer dan 8GB onboard heeft) dmv CF, (micro) SD, SDHC of een ander makkelijk te verkrijgen geheugen kaartje.
-Windows Media Player
-Het kunnen spelen van zo'n beetje alle moderne mobilephone games
-Een redelijk snelle processor en een aardige hoeveelheid RAM

Wat wel leuk zou zijn (maar niet echt een must voor mij):
-GPS
-2 Mega pixel camera

Natuurlijk heb ik zelf ook al wel wat gezocht.
Wat mij tot nu toe wel aanspreekt is de LG KS20, deze voldoet volgens mij redelijk aan mij eisen.

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Inderdaad, je vraag kun je daar het best beantwoorden en uiteraard door middel van google. Aangezien we dit soort vragen liever niet zien op ons forum maar meer dat je zelf gericht gaat zoeken, gaat deze dicht.

Dit topic is gesloten.