Sinds kort, nadat mijn oude moederbord is overleden, maak ik gebruik van de MSI k9AG Neo-Digital.
Met het vorige moederbord heb ik niks geen last gehad in het systeem.
een probleem waar ik nu meer zit (met die nieuwe mobo) is:
Als ik windows opstart, werkt de Aero (dwm.exe) heel even en geeft dan ongeveer binnen een minuut een foutmelding en sluit het hele proces dwm.exe af.
Ik dacht dat dit probleem aan mijn windows versie lag, dus heb ik de beta van windows 7 geprobeerd. hier had ik echter precies hetzelfde probleem.
Dit probleem had ik met mijn Nvidia gForce 8500GT. ik heb toen even overgeschakeld naar de onboard videokaart op het moederbord, maar dit gaf precies hetzelfde probleem.
Hieruit moet ik concluderen dat het dus wel degelijk iets is van het moederbord.
Hier een aantal specificaties van mijn systeem:
Moederbord: MSI K9AG Neo2- Digital
Processor: AMD Athlon 4800+ X2
Grafisch: Nvidia gForce 8500GT
Geheugen: 2GB DDR2 Kingston
Kan iemand mij hierbij helpen? heeft iemand misschien ervaring met dit moederbord? Of heb ik misschien zelf een verkeerde instelling gedaan?
Met het vorige moederbord heb ik niks geen last gehad in het systeem.
een probleem waar ik nu meer zit (met die nieuwe mobo) is:
Als ik windows opstart, werkt de Aero (dwm.exe) heel even en geeft dan ongeveer binnen een minuut een foutmelding en sluit het hele proces dwm.exe af.
Ik dacht dat dit probleem aan mijn windows versie lag, dus heb ik de beta van windows 7 geprobeerd. hier had ik echter precies hetzelfde probleem.
Dit probleem had ik met mijn Nvidia gForce 8500GT. ik heb toen even overgeschakeld naar de onboard videokaart op het moederbord, maar dit gaf precies hetzelfde probleem.
Hieruit moet ik concluderen dat het dus wel degelijk iets is van het moederbord.
Hier een aantal specificaties van mijn systeem:
Moederbord: MSI K9AG Neo2- Digital
Processor: AMD Athlon 4800+ X2
Grafisch: Nvidia gForce 8500GT
Geheugen: 2GB DDR2 Kingston
Kan iemand mij hierbij helpen? heeft iemand misschien ervaring met dit moederbord? Of heb ik misschien zelf een verkeerde instelling gedaan?