Goeie avond..
Ik heb een klein probleempje.. Sinds ik windows 7 (7000) draaide had ik helemaal geen problemen of niks. Het werkte zelf zo goed dat ik maar op windows 7 bleef hangen en niet meer terug ging naar windows XP.
Maar nu ik 7068 heb geinstalleerd krijg ik geluid problemen... Ik dacht van komt wel door de build dus ik 7077 geinstalleerd maar wat blijkt nu. Deze versie heeft het ook.
Het probleem waar ik mee zit is. Als ik film/muziek afspeel speelt hij de eerste paar min goed af. Als je steeds verder bent na een tijdje krijg je wat gekraak in de boxen. Tijdens film kijken is dit zeer irritant en ik ben zo iemand die dan al geen zin meer heeft in film te kijken
Maar hoelanger je het negeert hoe erger het wordt en uiteindelijk gooi ik de kussens in het rond en zet ik de film/muziek uit..
Als ik iets afspeel in Windows XP (dual boot) zijn er geen problemen.
Wat heb ik al geprobeert.
+ Nieuwe builds..
+ Herinstallatie
+ Windows update
+ Drivers van MB en Sound
+ Drivers van Vista 64bit
+ Drivers zoeken voor ACPI (een apparaat wat niet geinstalleerd kan worden heb geen drivers kunnen vinden..)
+ Bios update (liep ongeveer 3 jaar achter
)
Na deze opties geprobeerd weet ik het ook niet meer..
Mijn systeem bestaat uit
AMD 6000x2
M2N e SLI (volgens mij 570 sli chip)
8600GTS
1hd Windows
2x hd (raid0) data
Volgens mij was dat het wel zoon beetje..
oja het type geluidkaart is c-media cm6501
Alvast bedankt
Ik heb een klein probleempje.. Sinds ik windows 7 (7000) draaide had ik helemaal geen problemen of niks. Het werkte zelf zo goed dat ik maar op windows 7 bleef hangen en niet meer terug ging naar windows XP.
Maar nu ik 7068 heb geinstalleerd krijg ik geluid problemen... Ik dacht van komt wel door de build dus ik 7077 geinstalleerd maar wat blijkt nu. Deze versie heeft het ook.
Het probleem waar ik mee zit is. Als ik film/muziek afspeel speelt hij de eerste paar min goed af. Als je steeds verder bent na een tijdje krijg je wat gekraak in de boxen. Tijdens film kijken is dit zeer irritant en ik ben zo iemand die dan al geen zin meer heeft in film te kijken
Maar hoelanger je het negeert hoe erger het wordt en uiteindelijk gooi ik de kussens in het rond en zet ik de film/muziek uit..
Als ik iets afspeel in Windows XP (dual boot) zijn er geen problemen.
Wat heb ik al geprobeert.
+ Nieuwe builds..
+ Herinstallatie
+ Windows update
+ Drivers van MB en Sound
+ Drivers van Vista 64bit
+ Drivers zoeken voor ACPI (een apparaat wat niet geinstalleerd kan worden heb geen drivers kunnen vinden..)
+ Bios update (liep ongeveer 3 jaar achter
Na deze opties geprobeerd weet ik het ook niet meer..
Mijn systeem bestaat uit
AMD 6000x2
M2N e SLI (volgens mij 570 sli chip)
8600GTS
1hd Windows
2x hd (raid0) data
Volgens mij was dat het wel zoon beetje..
oja het type geluidkaart is c-media cm6501
Alvast bedankt