Hallo iedereen
op voorhand bedankt voor jullie inzichten.
ik heb een Windows XP gebaseerd servertje dat 4 keer per minuut een snapshot maakt van een camerafeed, en ik will graag die JPGs bewaren. De software die ik gebruik overschrijft de shots dagelijks.
Nu leek het me een zeer voor de hand liggende eis, en had gerekend op de beschikbaarheid van backup software die iedere dag een nieuwe directory aanmaakt op een externe schijf en daarin de 5 directories met 5000-of zo JPGs erin kopieert.
Dus op de source schijf ziet het er zo uit:
shots
+ CAM1
+ CAM2
+ CAM3
+ CAM4
+ CAM5
En op de target schijf had ik het graag zo gehad:
2009-04-21
+shots
+ CAM1
+ CAM2
+ CAM3
+ CAM4
+ CAM5
2009-04-22
+shots
+ CAM1
+ CAM2
+ CAM3
+ CAM4
+ CAM5
2009-04-23
+shots
+ CAM1
+ CAM2
+ CAM3
+ CAM4
+ CAM5
.... enz
Waarbij de directories automatisch aangemaakt worden en de ganse tree automatisch naartoe gekopieerd wordt.
Dat blijkt dus niet het geval te zijn. Ik kan geen oplossing of pakket vinden dat juist dit doet.
Vermits servers logfiles op dezelfde manier genereren, en naar ik aanneem die ook wel eens bewaard willen worden, moeten daar toch eenvoudige oplossingen voor zijn.
Iemand een mening?
Hartelijke dank bij voorbaat.
Bert
op voorhand bedankt voor jullie inzichten.
ik heb een Windows XP gebaseerd servertje dat 4 keer per minuut een snapshot maakt van een camerafeed, en ik will graag die JPGs bewaren. De software die ik gebruik overschrijft de shots dagelijks.
Nu leek het me een zeer voor de hand liggende eis, en had gerekend op de beschikbaarheid van backup software die iedere dag een nieuwe directory aanmaakt op een externe schijf en daarin de 5 directories met 5000-of zo JPGs erin kopieert.
Dus op de source schijf ziet het er zo uit:
shots
+ CAM1
+ CAM2
+ CAM3
+ CAM4
+ CAM5
En op de target schijf had ik het graag zo gehad:
2009-04-21
+shots
+ CAM1
+ CAM2
+ CAM3
+ CAM4
+ CAM5
2009-04-22
+shots
+ CAM1
+ CAM2
+ CAM3
+ CAM4
+ CAM5
2009-04-23
+shots
+ CAM1
+ CAM2
+ CAM3
+ CAM4
+ CAM5
.... enz
Waarbij de directories automatisch aangemaakt worden en de ganse tree automatisch naartoe gekopieerd wordt.
Dat blijkt dus niet het geval te zijn. Ik kan geen oplossing of pakket vinden dat juist dit doet.
Vermits servers logfiles op dezelfde manier genereren, en naar ik aanneem die ook wel eens bewaard willen worden, moeten daar toch eenvoudige oplossingen voor zijn.
Iemand een mening?
Hartelijke dank bij voorbaat.
Bert