Toon posts:

MSI bios update.

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
EJej mensuh en mede-Tweakers.
Ik heb een msi 6167 bordje...een van de eerste atlhon bordjes met dus nog een hele oude bios. ALs ik al ergens een bios update kan gaan vinden (eerst handleiding vinden voor hun website) is het dan nuttig om de bios te up-daten of is er niet veel veranderd ?
wil nl. alle biossen 2day ff gaan updaten, van scsi kaartje, vga kaartje , mobo en dat soort stuff.... Thanks already

Verwijderd

okee het is niet echt tweaken, maar het is meestal slim om je bios niet te updaten als je geen problemen hebt (zoals meestal ook op de sites staat). maar als je inderdaad een scsi-kaartje hebt is het slim om up te daten, omdat ik gelezen heb dat daar nogal wat problemen mee waren in combinatie met een MSI6167.
maar verder maakt een bios-update eigenlijk nooit in snelheid uit; het zijn eigenlijk alleen maar een stel bugfixes...

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 12:21

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Verwijderd

Topicstarter
Femme dank je..

Hmmmmm.......dan wordt het denk ik maar niet updaten....hetloopt vrij goed had alleen gehoopt dat de snelheid meer omhoog zou gaan eerlijk gezegd. ..maar als dat niet het geval is dan houdt het op....... misschien toch dat cpu'tje maar es gaan overclocken...

Verwijderd

Topicstarter
Femme dank je..

Hmmmmm.......dan wordt het denk ik maar niet updaten....hetloopt vrij goed had alleen gehoopt dat de snelheid meer omhoog zou gaan eerlijk gezegd. ..maar als dat niet het geval is dan houdt het op....... misschien toch dat cpu'tje maar es gaan overclocken...