Toon posts:

verzoek om forum/frontpage nieuws blackout europe

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.blackouteurope.eu/assets/images/avatars/blackout-EU-150-5.jpg

Beste.

Hierbij verzoek om dit onder de aandacht van (alle) tweakers te brengen,
de vrijheid van het internet hangt hier van af. wilt u nog kunnen downloaden?
grijp in voor het te laat is.

URGENT - VOTING IN EU PARLIAMENT 5th of MAY 2009
Don't let the EU parliament lock up the Internet! There will be no way back!

http://www.blackouteurope.eu/

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-02 09:09
Nieuwssuggesties kunnen in de nieuwssubmit, naast elk artikel en onder Frontpage => Over Tweakers.net => Nieuwstip insturen. De redactie heeft het dan wat overzichtelijker bij elkaar. :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:53

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

vrijheid van het internet hangt hier van af. wilt u nog kunnen downloaden?
Ja.. goed :')

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Ja, er zijn wel wat betere redenen te verzinnen waarom dit niet zo'n goed idee is.

Verwijderd

Sorry, maar ik vind het een bijzonder onsamenhangende site. Vrij amateuristisch geschreven en ik weet nog altijd niet waarover het nu juist gaat, behalve dat onze vrijheid in gevaar zou zijn...Ik zie overal "Vote No!" staan, maar ik weet nog altijd niet waartegen we juist "no" zouden moeten stemmen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2009 16:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
ze willen het internet verkeer gaan filteren/ downloaden verbieden.

( onder andere torrents)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2009 16:57 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:53

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ze? Wie? Verkeer? Welk verkeer? Downloaden? En browsen/uploaden/chatten/video dan?

Sorry maar dit lijkt meer iets nav dat hele TPB zaakje, nu het best mogelijk kan zijn dit te gaan toepassen vanuit de EU (tot blokkade van newsservers, afsluiten internet). Met andere woorden, het downloaden van illegale zooi. Of toch de opgeblazen regel dat ISP's bv kinderpron sites mogen gaan blokkeren?

Dus buiten dat, waarom moet iemand dan 'no' voten?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

"Forward this email to everyone you know so that they can take action." Vrij gebruik van het internet kent voor- en nadelen, zullen we maar zeggen :')

Hoe dan ook: de nieuwssubmit is hier goed voor, maar verwacht geen stellingname van Tweakers.net.

Omdat T.net ook niet voor werving bedoeld is, hang ik hier een slot aan. Over 48 techposts kan je het in Stuffis Generalis aankaarten ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.