Beste Tweakers,
Ik heb al een tijd een beetje een vreemd probleem.
Het is namelijk zo dat ik mijn pc graag een beetje meer pit wil geven en hem daarom van 3.0 naar 3.6ghz wil overclocken.
Quick specs:
e8400 C0 (9x400)
Arctic Freezer 7 Pro
MSI P7N Platinum (nforce 750i)
4x 1gb corsair xms2
XFX GTX260 XT
XFX 9600GT (physx, leuk met ut3 etc.)
SoundBlaster X-Fi XtremeGamer
CoolerMaster M520
Ik een beetje meer prik aan de processor geven (1.32 idle, 1.30 load) en de chipset een beetje extra, (1.325vtt), een uurtje OCCT gedraaid, perfect. Max temp 55 graden. Uurtje Linpacken, perfect. Max temp 71 graden. Nu start ik WoW op, ga lekker wat spelen, op een gegeven moment (kan na 10 minuten komen, ook na een uur of 2), beeeeeeeeeeep. Pc hangt, alleen een harde reset helpt.
Graag jullie inzichten op dit probleem
Bij voorbaat dank,
Ik heb al een tijd een beetje een vreemd probleem.
Het is namelijk zo dat ik mijn pc graag een beetje meer pit wil geven en hem daarom van 3.0 naar 3.6ghz wil overclocken.
Quick specs:
e8400 C0 (9x400)
Arctic Freezer 7 Pro
MSI P7N Platinum (nforce 750i)
4x 1gb corsair xms2
XFX GTX260 XT
XFX 9600GT (physx, leuk met ut3 etc.)
SoundBlaster X-Fi XtremeGamer
CoolerMaster M520
Ik een beetje meer prik aan de processor geven (1.32 idle, 1.30 load) en de chipset een beetje extra, (1.325vtt), een uurtje OCCT gedraaid, perfect. Max temp 55 graden. Uurtje Linpacken, perfect. Max temp 71 graden. Nu start ik WoW op, ga lekker wat spelen, op een gegeven moment (kan na 10 minuten komen, ook na een uur of 2), beeeeeeeeeeep. Pc hangt, alleen een harde reset helpt.
Graag jullie inzichten op dit probleem
Bij voorbaat dank,