Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

DX4450 print niet als een kleur op is

Pagina: 1
Acties:

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:48
Ik weet niet of iemand ervaring heeft met deze printer. Maar als 1 kleur van de printer op is bijvoorbeeld cyaan weigert de printer in zijn geheel te printen, ook als het gewoon zwart is en deze helemaal vol zit. Volgens mij is dit gewoon het beleid binnen deze printer maar ik vraag me af of ik iets over het hoofd zie...

Is toch belachelijk dat je niet kan printen als een kleur op is die ik helemaal niet nodig heb, dit terwijl ik uitvoerig reviews heb gelezen van het apparaat alvorens hem te kopen. Ook al was hij slechts 50euro.

• Xorsist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03-2023
Dit is helaas met heel veel printers het geval, klinkt misschien lulliger als bedoeld, maar helaas live with it.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:48
Dat wordt de printer binnenkort weggooien en een nieuwe kopen dan. ;)

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
SCIxX schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 18:22:
Dat wordt de printer binnenkort weggooien en een nieuwe kopen dan. ;)
Koop dan geen HP F4210 o.i.d., daarvan kun je de kopieerfunctie alleen gebruiken als :
-'ie op je pc is aangesloten
-je pc & printer aanstaan
-je alle software van HP erop hebt staan (dus ook de status monitor die steeds begint te bleren dat 1 van de tanks leeg is en je toch wilt blijven printen...wat wel lukt dan, i.t.t. je epson :P)
8)7

• Xorsist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03-2023
Dit is gewoon een veel voorkomend "probleem" dat door de fabrikanten als "feature" gezien word. Inktpot leeg, ongeacht of je die kleur wel/niet nodig hebt, geen afdruk. Printers worden over het algemeen ver onder de productieprijs verkocht omdat het geld verdiend word op de consumables (inkt == het "zwarte" goud ;)).

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:48

SA007

Moderator Tweaking
Voor het geval je het nooit gemekrt heb, veel printers gebruiken de kleurcardridges ook bij grijstintafdrukken. Moet je maar 's met een vergrootglas naar een grijs deel kijken...
Dat vind ik pas onzin...
Pagina: 1