Fujitsu Siemens L3220T alleen VGA toch Full HD?

Pagina: 1
Acties:

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-05 13:17
Ik zag bij 4launch een leuke aanbieding voor een mooi scherm, 22" en Full HD... Dat leek mij wel wat, daar ik veel series kijk vanaf de PC. Echter zie ik bij specificaties staan dat het scherm enkel een VGA / D-Sub ingang heeft.

spec PDF: http://sp.ts.fujitsu.com/...amilo_display-l_3220t.pdf
productlink: http://www.4launch.nl/shop/product/069668/

Nu heb ik ergens de klok horen luiden dat FullHD resolutie versturen over VGA niet zou moeten kunnen... echter weet ik niet waar de klepel hangt! Wellicht kan iemand daar wat duidelijkheid over verschaffen. Mocht het over een VGA kabeltje geen problemen geven, dan lijkt me dit best een leuk scherm!

wat specs:
Dot Pitch / Pixel Pitch: 0.248 mm
Max. resolutie: 1920 x 1080
Kleurondersteuning: 24-bit (16,7 miljoen kleuren)
Max. synchr. freq. (V x H): 75 Hz x 83 kHz
Responstijd: 5 ms

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:04
Zover ik weet mag dit niks uitmaken, zolang je grafische kaart een resolutie van 1080p+ ondersteund moet het lukken.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-05 13:17
Ah, dat is beter nieuws, ik ben ondertussen nog flink an het googelen, maar lees veel tegenstrijdige dingen. maar goed, kan het natuurlijk gewoon testen en indien niet 't niet bevalt gewoon terugsturen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Een VGA connector kan tot over de 1920x1080 signaal blijven doorsturen (QXGA is dacht ik al 2000x1500), zolang je videokaart 1080 kan sturen, zal vga/d-sub kabel het gewoon doorsturen.

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 21-04-2009 14:30 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

de resolutie over vga moet gewoon kunnen, maar volgens mij mag een scherm niet het 'full HD' logo dragen als er geen hdmi aansluiting op zit?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De precieze definitie van Full HD is wat vaag. De basis is dus dat het scherm 1920*1080 in progressive kan afspelen, maar er wordt regelmatig als extra 'eigenschap' gesteld dat het ondersteuning moet hebben voor HDCP, en laat nu dat laatste enkel mogelijk zijn via HDMI (en enkele DVI's). Maar dit laatste lijkt mij meer een extra dan een onderdeel van het Full HD gedeelte.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1