Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetfacts.nl/wp-content/uploads/2009/04/lg-gc900-viewty-smart.jpg

Ik zag nog geen topic voor deze opvolger van de LG Viewty

Specificaties:

- 3.0 inches TFT touchscreen display (800 x 480)
- S-Class Touch UI
- Quad band GSM connectivity (850 / 900 / 1800 / 1900 MHz)
- 8 Megapixel camera- HSDPA 2100 connectivity
- A-GPS, geotagging
- Wi-Fi
- Bluetooth 2.0 met A2DP
- MP3 speler
- DivX/XviD/MPEG4 speler
- 1.5GB intern geheugen
- MicroSDHC card support, up to 32 GB
- Afmetingen 100.8 x 55.8 x 12.4 millimeter

De LG Viewty Smart zal vanaf mei in Europa op de markt komen.

Video:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=j3odfmQze_4&feature=player_embedded]

Links:
Persbericht LG
LG GC900 Viewty Smart

Foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetfacts.nl/wp-content/uploads/2009/04/lg-smart-gc900.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetfacts.nl/wp-content/uploads/2009/04/lg-smart-gc900-f01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetfacts.nl/wp-content/uploads/2009/04/lg-smart-gc900-f03.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Levering zou volgende week zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023
Demo telefoon vandaag in mijn handen gehad, erg mooi ding.
Slank, niet te groot en afgeronde hoeken.

In de telefoon zit ook een GPS ontvanger, zodat je met Google maps kan zien waar je bent.
Weet iemand of je dit kan gebruiken als routeplanner voor in je auto? Dus een adres opgeven zodat je telefoon vertelt waar je heen moet rijden?

Ook vraag ik mij af of er support is voor Exchange, of dat je met IMAP of POP aan de gang moet.

In de demo film zie je tijdens het browsen dat er een qwerty toetsenbord getoond wordt wanneer je het toestel landscape houdt. Geldt dit ook bij het maken van een SMS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Werkt ook bij een SMS ja landscape modus. Routeplanner kan met aparte software (java) www.we-travel.co.cc

Exchange support zit er niet op, dan moet je een Samsung Jét hebben. Overigens ondersteund die niet alle exchange certificaten, dus dat is een volgend probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag deze gsm in bezit en ik moet zeggen dat hij mijn verwachting tot nu toe overtreft.
Alleen is het jammer dat ik tot op heden erg weinig appz en games heb kunnen vinden.

Misschien iemand een idee?

Het enig wat me wel tegenvalt is dat hij vaak terugvalt naar GPRS ipv UMTS (met auto instelling)..maar dit kan ook komen door T-mobile omdat deze slecht bereik heeft binnen met UMTS en GPRS gewoon volledig bereik heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat er weinig apps voor zijn komt vast omdat het ding op een proprietary OS draait.

In ieder geval lijkt dit ding erg goed voor het afspelen van media. Native een aardige codecsupport, een goede resolutie scherm (kunnen andere fabrikanten nog wat van leren). En die S-class-interface is erg leuk, imo :) Was er op de Arena ook al fan van. Hopelijk heeft het ding stabiele software. Heeft iemand daar al persoonlijke ervaringen mee?

Wat ik nog mis is AMOLED.. maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook sinds 2 dagen. Leuk dingetje moet ik zeggen :) ...alleen de browser is wel erg klein. Je moet erg goed "mikken" om iets te selecteren.
Heb trouwens nog foto's op mijn simkaart gezet, maar kan deze niet terugvinden op men gc900 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds twee weken deze telefoon.
Het eerste exemplaar ging bij bellen en gebeld worden op zwart en was er niks anders te doen dan ophangen met de enige knop die erop zit, en dan terugbellen. Toen ik deze terug bracht naar de Belcompany, bleken zij een zelfde te hebben met hetzelfde euvel. Een ander filiaal had wel een werkende. Althans... Als ik gebeld wordt gaat ie heel even op zwart, geeft dan aan dat hij doorschakelt en is dan pas beschikbaar om op te gebruiken. (zie ook bellen.com)

Hoort dat wel zo? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Datzelfde euvel had ik bij mij op de zaak met een LG Arena. Het probleem zit hem in de proximity sensor die op zwart gaat als hij normaal tegen je wang zit. In verband met het per ongeluk drukken op toetsen tijdens het bellen. Die sensor heeft dan een verkeerde waarde gekregen (een boolean dus) en dan is het scherm zwart.

Enigste optie is omruilen tegen een werkend toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:58
Exchange support zit er niet op, dan moet je een Samsung Jét hebben. Overigens ondersteund die niet alle exchange certificaten, dus dat is een volgend probleem.
Exchange zit er wel op en werkt perfect.

[ Voor 37% gewijzigd door een moderator op 08-07-2009 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Net zo active en diep ondersteund als in de Jét ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:58
W00fer schreef op zondag 05 juli 2009 @ 02:34:
Net zo active en diep ondersteund als in de Jét ?
Geen idee, hij synced email, contact en afspraken zonder problemen en kan ook gewoon mailen. Meer heb ik niet nodig.

[ Voor 43% gewijzigd door een moderator op 08-07-2009 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbeast
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-03 15:14
Ik heb dit toetsel sinds gisteren en ik moet zeggen tot nu toe bevalt hij mij prima,

Alleen het browsen via browser vind ik hier heel makkelijk gaan(misschien ligt dat aan mij) een link aanklikken wil niet altijd goed gaan en het scrollen over een pagina.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

killerbeast schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:45:
Ik heb dit toetsel sinds gisteren en ik moet zeggen tot nu toe bevalt hij mij prima,

Alleen het browsen via browser vind ik hier heel makkelijk gaan(misschien ligt dat aan mij) een link aanklikken wil niet altijd goed gaan en het scrollen over een pagina.

Ik moet zeggen dat het inderdaad een slechte browser is..maar je weet dat je door middel van het schuiven met twee vingers uit elkaar op het scherm kan uitzoomen.
Hierdoor worden de links ook wat groter.
Maar misschien kan je beter de java versie van opera mini installeren..deze is echt tien keer beter dan de ingebouwde.

Zijn er trouwens nog mensen met andere apps of games voor deze foon.
Tot nu toe erg weinig..maarja foon is pas uit..dus hoop dat het allemaal nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het ding loopt op een proprietary OS van LG, dus je moet er niet teveel van verwachten. Wellicht als LG met een applicatie-store komt, maar dan nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 21:57:
[...]

Ik moet zeggen dat het inderdaad een slechte browser is..maar je weet dat je door middel van het schuiven met twee vingers uit elkaar op het scherm kan uitzoomen.
Hierdoor worden de links ook wat groter.
Maar misschien kan je beter de java versie van opera mini installeren..deze is echt tien keer beter dan de ingebouwde.

Zijn er trouwens nog mensen met andere apps of games voor deze foon.
Tot nu toe erg weinig..maarja foon is pas uit..dus hoop dat het allemaal nog komt.
Check dit lijstje even voor games die ik zelf getest heb, staan ook enkele webbrowsers bij, die wellicht leuk zijn om te proberen:

http://is.gd/11bRr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg deze telefoon eind deze week thuisbezorgd. ( tis nu al zaterdag avond en is er nog steeds niet... )

Zat te twijfelen tussen de Samsung Jet en de Viewty Smart, uiteindelijk heeft het design van LG de doorslag gegeven.
Had al enkele foto tests bekeken en moet zeggen dat de Jet met 5mp betere foto's maakte dan de Viewty Smart met 8mp.
Ook is het scherm van de Jet ( AMOLED ) beter als de Viewty Smart ondanks dat ze beide 16miljoen kleuren hebben.

Enigste wat ik wel op beide miste was een Xenon flits ipv zon LED ding.

Had alleen nog een vraag, zit er bij deze telefoon zon pennetje bijgeleverd om makkelijk dingen aan te tikken op het touchscreen? Zat namelijk wel bij de Viewty toen die tijd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2009 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand anders toevallig ook problemen met het veranderen van de profielen?
ik kan alleen het profiel 'normaal' aanpassen :(
Had alleen nog een vraag, zit er bij deze telefoon zon pennetje bijgeleverd om makkelijk dingen aan te tikken op het touchscreen? Zat namelijk wel bij de Viewty toen die tijd.
nee helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, vandaag voor de eerste keer de foto's maar eens op de pc gezet. Maar echt goed kan ik het niet noemen.
Ik durf bijna te zeggen dat mijn K800i met 3.2 MP nog betere foto's maakte.
Het beeld is erg vaag...niet bepaald scherp te noemen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2009 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
En je hebt het toestel goed stilgehouden en goed gefocust ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteraard. Heb ook alle instellingen nagelopen en getest maar het beeld blijft best vaag voor een "8 megapixel" cameratelefoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het idee dat dit toestel het lang niet zo goed gaat doen als de LG Viewty. Ik denk persoonlijk dat dat ligt aan het feit dat de Viewty toen heel nieuw en vooruitstrevend was, en dat de Viewty Smart gewoon één van de velen in zijn categorie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vannochtend de telefoon thuis bezorgd gekregen. ( na bijna 2 weken )

Eerste wat me opviel is dat het nog best wel lastig is om te werken met een touchscreen, had hiervoor een samsung u700 met touch toetsen en dat was ook een gepruts int begin :P
Zal wel wennen zijn want nu na 2 uur begin ik het een beetje onder de knie te krijgen :)

Had hem besteld bij vodafone dus hoopte een x geen branded toestel te krijgen omdat er een os van LG opzat.
En ik heb geluk :D geen troep van vodafone :D heb gewoon de normale voor de nederlandse markt.
Las op de mobile site dat er 2 versies waren de NLD GC 900 en de GC 900 Vodafone, ik heb dus de 1e :D

Over het uiterlijk vallen me ook een paar dingen op, het ziet er breeder uit dan de internet foto's :S maar ook weer platter :)
Maar over het algemeen ziet ie er op de i-net plaatjes een stuk gelikter uit dan irl.

Functies werken iig naar behoren, maar zoals er al meer zeiden de camera is nou niet bepaald geweldig als ik hem vergelijk met me ouwe 3.2 mp van de u700.

Voor een 8mp en een 2 jaar nieuwere telefoon had ik zeker meer verwacht.
Maar ben er blij mee en kan weer 2 jaar vooruit :P

Nog ff 1 vraag, iemand een idee hoe je kan handschrijven op deze telefoon.
Zag zon filmpje op internet met iemand die dat deed op de GC 900.

Had zelf al geprobeerd op memo maar deed het niet :(

En heb beschermplastic eraf gehaald, zit er ook nog 1 op de lens? voelt wel zo maar krijg niks eraf.
Die ronde op het metaal rond de lens heb ik wel verwijderd.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag ook maar meteen de firmware geupdate.
Standaard versie ( telefoon instellingen > toestel ) gaf hij aan v10b en heb nu v10e.

Instellingen en bestanden blijven bewaard wat een voordeel is.

Zie echter weinig verschil alleen bij M-toy spelletjes is er nu een dart,vis en honkbalspel erbij gekomen.

Update kan via de site lgmobile.com ff europe kiezen en dan nederlands. daarna product > handleiding en software.

Hier kan je de lg mobile support tool downloaden en de firmware upgraden.

Duurde wel lang voordat ik het aan de praat kreeg, kan ook zijn omdat ik windows 7 heb.

Upgraden zelf duurt ongeveer 20minuten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:55:
Sinds vandaag deze gsm in bezit en ik moet zeggen dat hij mijn verwachting tot nu toe overtreft.
Alleen is het jammer dat ik tot op heden erg weinig appz en games heb kunnen vinden.

Misschien iemand een idee?
Wachten tot eind van dit jaar, dan zal de LG application store ook in europa van start gaan.
Is momenteel alleen beschikbaar voor australie en azie.
Ze starten die site met 1800 apps en momenteel zitten ze op 2000.
Meesten zijn betaald maar waren 100 gratis te downloaden las ik.

Ze zijn er dus wel mee bezig, alleen ff geduld hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik vind het mooi toestel en uistekende fotos maar heb probleem kan geen gesprek aan nemen waneer toetsen slot er op zet wie heeft daar ook last van gr parahawk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ parahawk

Normaal als je gebeld word deblokkeerd ie automatisch het beeldscherm.
Proximity sensor zorgt ervoor dat het scherm zwart blijft als ie in je broekzak zit.

Zie je wel beeld dan? Of is het scherm ook zwart tijdens een oproep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 19:44:
Heb vandaag ook maar meteen de firmware geupdate.
Standaard versie ( telefoon instellingen > toestel ) gaf hij aan v10b en heb nu v10e.

Instellingen en bestanden blijven bewaard wat een voordeel is.

Zie echter weinig verschil alleen bij M-toy spelletjes is er nu een dart,vis en honkbalspel erbij gekomen.

Update kan via de site lgmobile.com ff europe kiezen en dan nederlands. daarna product > handleiding en software.

Hier kan je de lg mobile support tool downloaden en de firmware upgraden.

Duurde wel lang voordat ik het aan de praat kreeg, kan ook zijn omdat ik windows 7 heb.

Upgraden zelf duurt ongeveer 20minuten ofzo.
Kan je mij stapsgewijs uitleggen hoe ik dit moet uitvoeren.
Als ik namelijk de lg mobile support tool gebruik kom ik niet verder dan.
Haal de batterij eruit..sluit kabel aan..en dan installeert ie de flash drivers..maar elke keer schakelt mijn mobile weer uit en weer aan en weer uit en weer aan..maar ik kan dan niet op next drukken. Als ik me batterij er dan weer in doe gaat ie gewoon opladen..maar volgens mij moet ie echt die vorige stap eerst afmaken door op next te drukken toch?

dit zijn de stappen die hun aangeven..maar bij 5 gaat het fout lijkt het wel

De USB driver is nu ge-installeerd op uw PC. Volg nu de onderstaande procudure voor software update;
1) Koppel eventuele aangesloten USB kabel los van uw telefoon.
2)Zet nu uw telefoon uit en verwijder nu de batterij.
3)Sluit nu uw USB kabel aan zonder batterij in de telefoon.
4)Nu wordt de flash USB driver ge-installeerd.
5)Als de onderstaande pop up verschijnt op doorgaan drukken.
6) Nu is alles ge-installeerd, de USB kabel nu loskoppelen van de telefoon.
7)Zet nu de batterij in de telefoon en zet deze aan.
8) Sluit nu de USB kabel aan op uw telefoon.9) Na de pop up "PC suite " selecteren in menu connectie op uw telefoon

Ik heb trouwens t-mobile v10a op mijn telefoon..ik weet niet of dat uitmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 12:38:
[...]

Haal de batterij eruit..sluit kabel aan..en dan installeert ie de flash drivers..maar elke keer schakelt mijn mobile weer uit en weer aan en weer uit en weer aan..maar ik kan dan niet op next drukken. Als ik me batterij er dan weer in doe gaat ie gewoon opladen..maar volgens mij moet ie echt die vorige stap eerst afmaken door op next te drukken toch?
Het duurde bij mij ook ff voordat het werkte, en telefoon ging ook vaak uit voordat het lukte.
Heb de geheugenkaart verwijderd maar nooit de batterij eruit gehaald.
Problemen met de usb driver waren er ook, heb uiteindelijk de telefoon aan de pc gekoppeld via usb en gekozen in de telefoon zelf voor PC suite.
Een pop-up verschijnt op het beeldscherm (PC) van de usb driver die die installeerd en gebeurd verder niks.
Daarna de LG update tool gestart en gekozen voor klantondersteuning >> bijwerken starten.
Toen verliep het wel goed.

USB driver van de LG mobile site werkte voor geen ene meter, maar die van de PC suite wel :)

Weet niet zeker of die pop up van de usb driver bij jou ook verschijnt, draai het namelijk op Windows 7 en die is nog niet ondersteund :P

Dus de korte stappen.

- telefoon aan
- geheugenkaart verwijderen
- via usb kabel aan pc koppelen
- kiezen voor PC Suite in het telefoon menu
- LG support tool starten
- klantondersteuning >> bijwerken starten

En dan moet ie het doen :)

Heb nog gekeken op de LG site en T-Mobile telefoons worden ook ondersteund.
Wil trouwens niks zeggen ik heb van Vodafone en heb ook gewoon de NLD versie ipv van Vodafone. ( staat op de doos welke versie je hebt )

LG Support tool herkent de firmware toch automatisch en geeft zelf wel aan of het kan of niet :)

Succes ermee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog 1 vraag voor de mensen...

Als ik in profielen kijk en druk op het profiel normaal staat er bovenin stil.
Het profiel normaal bewaart hij ook niet als ik wissel tussen stil en normaal.
Ipv beltonen staat er niks ingesteld als ik wissel terwijl ik het daarvoor allemaal had ingesteld.

Andere profielen werken wel normaal zoals vliegtuig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 08:39:
hallo ik vind het mooi toestel en uistekende fotos maar heb probleem kan geen gesprek aan nemen waneer toetsen slot er op zet wie heeft daar ook last van gr parahawk
Ik had dit probleem ook maar heb het verholpen, telefoon niet ingeruild o.i.d. en iedereen moet voor zichzelf bepalen of hij/zij het wil doen maar vond het risico klein genoeg, komt van een engels forum:
LET OP: Wel op eigen risico uiteraard ;)
Reviewed by Geoff_W from UK on 26th Jun 2009
A GREAT PHONE - spoiled for many by the screen blanking problem on making or attempting to receive calls. Some seem to have solved the problem by removing screen protectors, but this didn't work for me. I sent the first phone back for a replacement - but this was just as bad. The problem seems to be the result of a poorly calibrated proximity sensor - but you can re-calibrate it. The following procedure worked for me, but it's potentially dangerous, and could ruin your phone if you're not careful - YOU HAVE BEEN WARNED! 1. On the phone keypad enter the following code: 1809#*900# to bring up the engineering settings menu. 2. Scroll down to the entry called OTHERS and select it. 3. Scroll down this menu to the entry called PROXIMITY and select it. 4. You should see three options: Enable, Disable & Start Calibration 5. Select Start Calibration - after a few seconds it will return a new figure (mine was 3627) 6. BACK right out of the menu system, and make a test call - it should blank the screen when you hold it to your ear (or when you hold a finger near the sensor), but come back on again when you remove it. It worked for me
Als je je gewoon aan te stappen houd en de overige menu's met rust laat is het risico volgens mij erg laag dat je iets verkeerds kan doen, bij mij werkt het nu iig goed en kan inkomende gesprekken iig gewoon opnemen, de vinger test uitgevoerd en werkt ook, als ik iets over de sensor houd gaat het scherm op zwart en bij weghalen is het scherm na een korte onderbreking weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F5544
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 20:45
Ik heb filmpjes van mijn oude viewty overgezet op de viewty smart, maar de avi formaten zijn niet ondersteunt hebben jullie dat ook?

Greets,
Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellert
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 20:59
Ik heb de viewty smart nu al een tijdje.

Dit is inmiddels al de tweede, bij de eerste had ik heleboel witte pixels in mijn foto's.
Heb hem toen omgeruild voor een ander.

Inmiddels heb ik niet veel problemen alleen soms start hij zomaar opnieuw op.
En als ik naar multi-tasking menu ga (die knop aan de linker kant ingedrukt houden) ziet hij er heel gek uit en waneer ik dan ergens op klik loopt hij vast ens tart hij opnieuw op.
Iemand hier ook problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt de LG GC900 ook AVI bestanden af?, zoja welke resutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:42:
Speelt de LG GC900 ook AVI bestanden af?, zoja welke resutie?
Wat heb je zelf al geprobeerd? Waar liep je tegen aan?

We zijn hier niet de LG helpdesk.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:21:
[...]

Wat heb je zelf al geprobeerd? Waar liep je tegen aan?

We zijn hier niet de LG helpdesk.
Ik heb hem nog niet want heb nog twijfels tussen deze en de arena maar wil er vandaag 1 gaan bestellen maar wou gewoon weten of hij avi video kan afspeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelcootjuh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-09 17:02
Ik heb de telefoon vandaag binnen gekregen, maar kan ik ergens instellen dat 'ie geen verbinding met internet maakt, zoals met APNdroid? Alleen via wifi? Want heb nog geen databundel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij niet...
maar wanneer een programma verbinding wil maken vraagt het altijd het verbindingstype, en dan gewoon wifi ipv umts kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelcootjuh
  • Laatst online: 07-09 17:02
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:03:
volgens mij niet...
maar wanneer een programma verbinding wil maken vraagt het altijd het verbindingstype, en dan gewoon wifi ipv umts kiezen ;)
Dus hij gaat niet zomaar verbinding maken? Zoals andere telefoons wel doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Ja hoor je kan gewoon instellen alles over wifi te doen. De bediening van de Viewty Smart lijkt sterk op die van de Arena, ik zou dat topic ook even doornemen.

Om de WiFi in te stellen voor alle online zaken doe je het volgende:

Ga naar het snelkoppelmenu (het blauwe dobbelsteentje).
Ga bij Instellingen naar Verbindingen.

Kijk bij Internetprofielen of er een profiel is voor WiFi. Zo niet, maak deze aan.

Kijk bij Toegangspunten of er een toegangspunt is voor WiFi. Zo niet, maak deze aan.

Web:
Ga naar Browser instellingen > Profielen.
Selecteer je WiFi profiel en activeer hem.

Streaming:
Ga naar Streaming instellingen.
Selecteer Internetprofiel, kies je WiFi profiel en sla het op.

Java apps:
Ga naar Java instellingen. Selecteer Profielen. Kies je WiFi profiel.

E-mail:
Ga naar het snelkoppelmenu. Selecteer Bericht instellingen.
Selecteer E-mail en maak een account aan. Als het account is opgeslagen kan je het bewerken en het toegangspunt instellen op WiFi.

Als het goed is moet je hier een heel eind mee komen.

Ik heb de LG Viewty Smart (GC900) nu een weekje en ben best tevreden. Hij lijkt qua interface sterk op de LG Arena (KM900) die mijn vrouw heeft. De functionaliteit is wat anders maar de Arena heeft wat meer kuren (hangt soms zomaar). Misschien ligt het aan de software versie dat ik nog eens moet updaten.

Pas wel op met het klooien aan exchange servers want voor je het weet wis je gewoon al je telefoon contacten, afspraken en taken. :S 8)7 :'( Daar wordt je niet vrolijk van als je net alle extra contact gegevens heb zitten maken.
Sla je contacten dus op zijn minst ook op de sim op of maak een backup eer je gaat klooien met deze telefoon. (verplicht eigenlijk, ik kan het weten ;))

De Viewty Smart is stukken beter dan de Viewty als je het mij vraagt. Sneller, hogere resolutie, meer functionaliteit. Maw een goede aankoop.

Trouwens, AVI bestanden kunnen worden afgespeeld. Je kan proberen ze door de bijgeleverde divx converter te halen.

[ Voor 3% gewijzigd door daPet op 23-08-2009 23:46 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hellup!!!! Ik heb de LG Viewty sinds afgelopen vrijdag, met een telfort abonnement, en ik heb een probleem met het instellen van mijn email-account. Ik heb een hotmail-account en heb deze ingesteld, maar kan alleen mail ontvangen, maar niet verzenden. Dan krijg ik de melding 'verbinding mislukt'. Ik heb alle (pop3-)instellingen al gecheckt aan de hand van de site van hotmail en dat lijkt allemaal te kloppen. Heb ook al op internet/google geprobeerd wat wijzer te worden, maar ik kom niet veel verder.
Kent iemand dit probleem en/of weet iemand waar ik het zoeken moet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Verzenden moet via een SSL verbinding op een specifieke poort, heb je dat al ingesteld ?
smtp.live.com en dan SSL aanvinken (weet niet of dat kan bij de LG).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Of je moet de SMTP server van je mobiele netwerk provider gebruiken, kan ook...

Bij telfort is dat volgens mij smtp.telfortmail.nl

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 13:47:
[...]

- telefoon aan
- geheugenkaart verwijderen
- via usb kabel aan pc koppelen
- kiezen voor PC Suite in het telefoon menu
- LG support tool starten
- klantondersteuning >> bijwerken starten

Heb nog gekeken op de LG site en T-Mobile telefoons worden ook ondersteund.
Wil trouwens niks zeggen ik heb van Vodafone en heb ook gewoon de NLD versie ipv van Vodafone. ( staat op de doos welke versie je hebt )
ik heb alles gedaan wat hier staat maar bij mij verteld het support programma dat ik te meest recente versie heb. ik heb t-mobile en ik heb nog steeds de v10a versie ofzo.

wat doe ik fout?

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 26-08-2009 12:04 . Reden: Aanhef/groet/dank is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:29:
[...]

ik heb alles gedaan wat hier staat maar bij mij verteld het support programma dat ik te meest recente versie heb. ik heb t-mobile en ik heb nog steeds de v10a versie ofzo.

wat doe ik fout?
Helaas moet ik aangeven dat dit komt door onze T-mobile branded firmware.
T-Mobile moet de update vrij geven en T-mobile zijn kennende zijn we denk weer eens flink de *piep*.
Als LG al 3 nieuwe firmware updates heeft gedaan zal heel misschien T-mobile het ook ooit eens doen..maar niet naar de nieuwste firmware hoor..nee dan pas naar een alweer veroudere nieuwe firmware van LG.
Dus of je vind een manier om de branding eraf te halen of je zal het moeten doen met de verouderde t-mobile firmware.
Volgende keer zal je net zoals ik wel een paar keer nadenken voordat je een T-mobile phone neemt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit toestel nu een week en bevalt mij prima. 8)

Wat ik wel af en toe heb is dat als ik op internet zit en de browser een pagina aan het laden is, de melding:
"Intern geheugen vol" in beeld komt en vervolgens de browser afsluit.

Zijn er meer mensen die dit hebben en wat zou ik er tegen kunnen doen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar weken een LG Viewty smart. Maar wat ik ook probeer ik kan hem niet aansluiten op mijn PC. Althans. Als ik vanuit mijn toestel de optie "PC suite" kies, ziet mjn pc mijn telefoon wel als USB device, maar zodra ik dan naar de optie "muziek" toe ga, ziet mijn pc mijn telefoon niet meer. Ik kreeg dan de melding dat het USB device niet wordt herkend.
Als ik in mijn toestel direct naar massa opslag of muziek opslag ga, wordt mijn toestel al helemaal niet herkend.
Ik heb alle updates erop gezet, en heb mijn toestel zelfs al ter reparatie opgestuurd..... maar helaas exact hetzelfde probleem. Tjdens de reparatie hebben ze overigens alleen maar mijn software geupdate *zucht*

Wie heeft hier nog meer ervaring mee? Of beter nog, wie weet de oplossing?

Er zit overigens geen SD card in, maar ik denk niet dat dat veel verschil maakt, gezien mijn pc het toestel toch niet herkend. En ik heb het op meerdere pc's geprobeerd, dus ligt niet aan mijn PC (vorige draaide op Windows XP, mijn huidige op Vista)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag weer de firmware geupdate ditmaal van V10e naar V10i. Tot nu toe nog geen verschillen gezien maar hou jullie op de hoogte zodra ik er 1 zie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
LG is goed bezig voor wat betreft firmware updates. Een aantal java problemen zijn opgelost waardoor games/applicaties nu beter draaien. Had dit niet verwacht. Samsung heeft op dit gebied nog wat in te halen met hun alleen door reparateurs/unlockers te upgraden firmware.

Een huis tuin en keuken user kan het ook, maar met Optiflash is het oppassen geblazen, en het is veel lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 00:26:
LG is goed bezig voor wat betreft firmware updates. Een aantal java problemen zijn opgelost waardoor games/applicaties nu beter draaien. Had dit niet verwacht. Samsung heeft op dit gebied nog wat in te halen met hun alleen door reparateurs/unlockers te upgraden firmware.

Een huis tuin en keuken user kan het ook, maar met Optiflash is het oppassen geblazen, en het is veel lastiger.
LG is idd goed bezig, heb onderhand al 2x mijn telefoon van een nieuwere firmware voorzien :)
Kan ook makkelijk via de LG tool en de support is dus officieel.

Mijn vorige telefoon was een Samsung U700, firmware kon je ook upgraden alleen gebeurde dat wel via een tooltje en firmware bestanden die ik via google vond. Nog nooit wat mis mee gegaan verder alleen is wel ff zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:20:
Vandaag weer de firmware geupdate ditmaal van V10e naar V10i. Tot nu toe nog geen verschillen gezien maar hou jullie op de hoogte zodra ik er 1 zie :)
ik heb zelf update v10d en daar waren alleen nieuwe spellen bij gekommen

Ik ga hem vandaag ook naar v10i proberen te updaten maar zijn er ook verschillen tussen de v10d en de v10i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg af en toe de melding teveel taken.
controleer multirasking??
hoe doe je dit?

gr wendy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hoi Wendy,

Dit is niet de bedoeling van Gathering of Tweakers.net. Voor zulke vragen zal je de helpdesk moeten bellen. Die gaan dan eerste vragen welke telefoon je heb, hoevaak zoiets gebeurd, welke melding je er precies krijg, wanneer etc.. etc... En daarvoor krijgen hun betaald en moet jij betalen (zoveel centen per minuut)

Hier heb je geen betaalde helpdesk en geen mensen die jou zulke vragen allemaal stellen. Je zal dus zelf duidelijk moeten uitleggen wat er aan de hand is, dan begrijpen wij jouw probleem mogelijk wél en kunnen wij jou mogelijk helpen... Maar, op deze manier gaat dat dus niet lukken.

Succes :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem met het maken van afspeellijsten.
Ik heb de muziek toegevoegd in de mode massaopslag en zie deze muziek ook staan wanneer ik in de muziekspeler op de telefoon de optie Alles kies.
Het probleem is als volgt:
- Ik kies in het deelmenu Multimedia voor Muziek
- Ik zie alle muziek staan en kan bladeren, in het midden staat het standaard op keuze Alles
- Ik kies linksboven in het menu wat uitklapt Nieuwe Afspeellijst
- Ik voer een naam in voor deze nieuwe afspeellijst en druk op het diskettesymbool om deze op te slaan
- Dan verschijnt op de middenbalk de optie Nummers toevoegen
- Ik blader naar de gewenste nummers en tik ze aan zodat ze een vinkje krijgen
- Zodra ik klaar ben met de keuze druk ik weer op Nummers toevoegen in de balk boven in het midden
- Deze balk trilt en beweegt wel maar er worden geen nummers toegevoegd, er gebeurt helemaal niets
- Wanneer ik later in het zoekmenu kijk of onder de balk Alles, zie ik geen regel staan waar ik voor Afspeellijst kan kiezen. Ik kan in dit menu nergens de zojuist opgeslagen naam van de afspeellijst vinden.
Kan iemand mij hiermee helpen? Doe ik iets fout en zo ja hoe kan ik dan een afspeellijst maken?
Zonder afspeellijst heb ik alleen de beschikking over aanmaken van favorieten om een aantal nummers achter elkaar te laten spelen, of ik moet kiezen voor shuffle maar dan komen ook hoofdstukken van luisterboeken voorbij.

De versie van mijn firmware is GC900AT_V10i

Alvast hartelijk dank voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daPet schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 23:40:
...

Streaming:
Ga naar Streaming instellingen.
Selecteer Internetprofiel, kies je WiFi profiel en sla het op.

...
Lukt allemaal, behalve ééntje:

Bij streaming kan ik mijn WiFi profiel niet terugvinden, enkel de standaard profielen van de operator.

Wie geeft de gouden tip?

Wally

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:08:
[...]

Lukt allemaal, behalve ééntje:

Bij streaming kan ik mijn WiFi profiel niet terugvinden, enkel de standaard profielen van de operator.

Wie geeft de gouden tip?

Wally
Maak zelf een nieuw Wifi profiel aan en daarna selecteren. Het is mij iig gelukt met een vodafone branded toestel.
Kijk bij Internetprofielen of er een profiel is voor WiFi. Zo niet, maak deze aan.

Kijk bij Toegangspunten of er een toegangspunt is voor WiFi. Zo niet, maak deze
aan.
Noem deze bijv. wifiwally en dan zul je hem vinden in je lijstje.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Wifi-profiel dat ik gebruik is er één dat ik zelf heb ingesteld, van mijn draadloos netwerk thuis.
Heeft het dan nog zin om nog een nieuw profiel te maken?

ps:alvast bedankt voor de reactie

Wally

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:27:
Probleem met het maken van afspeellijsten.

Afspeellijst kan kiezen. Ik kan in dit menu nergens de zojuist opgeslagen naam van de afspeellijst vinden.
Kan iemand mij hiermee helpen? Doe ik iets fout en zo ja hoe kan ik dan een afspeellijst maken?
Zonder afspeellijst heb ik alleen de beschikking over aanmaken van favorieten om een aantal nummers achter elkaar te laten spelen, of ik moet kiezen voor shuffle maar dan komen ook hoofdstukken van luisterboeken voorbij.

De versie van mijn firmware is GC900AT_V10i

Alvast hartelijk dank voor de hulp!
Ik heb het geprobeerd en krijg hetzelfde als jou..
Het werkt dus gewoon niet ;)

Er zijn meerdere problemen met de LG met dingen die niet werken.. ik heb van de week een mail gestuurd naar LG erover maar tot nu toe nog niks terug gekregen.

Denk dat je het beste ook ff een mailtje kan sturen en dan maar hopen dat ze dit oplossen met een firmware update :)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu net even de helpdesk gebeld van LG aangezien de reactie via de mail mij te lang duurde :)

Het ging mij dus om de volgende punten:

Bewerken foto's ging niet ( foutmelding kan bestand niet openen )
Het aanmaken nieuwe afspeellijst ( telefoon doet niks )

Na een tijdje kreeg ik dus een meneer aan de telefoon waaraan ik deze klachten heb doorgegeven, hij wou het even nakijken en zou me terug bellen.

Na 15minuten belde hij terug met de mededeling of ik wel de handleiding had doorgekeken :P
Hij legde het stap voor stap uit maar zoals ik al aangaf kwam er bij mij een foutmelding terwijl hij gewoon wel bestanden kon openen.

Ik had hem gevraagd welke firmware hij draaide en hij zei: GC900AT_V10b
Ik draai dus zelf V10i ( laatste update door LG uitgegeven )

Het probleem zit hem dus in de firmware en is niks aan te doen. Ik moet nu dus mijn telefoon opsturen zodat hun een oudere firmware er weer op kunnen zetten..
Waarom geven ze dan V10i uit als het vol met bugs zit???

Ben nu dus weer 2 weken mijn telefoon kwijt en zal hiermee 20km moeten rijden naar het dichtsbijzijnde vodafone winkel. ( gekocht via hun )

Nu denk ik zelf dat ik maar afwacht tot er een niewe firmware uitkomt wat hopelijk deze problemen oplost. Probleem is dat ik WiFi te vaak gebruik om 2 weken te missen, en een tijdelijk toestel krijg ik niet via hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien kan ik een beetje helpen als houder vd LG Viewty sinds 2007.

Ik heb het een erg fijne telefoon gevonden met een geweldig goede batterij
die mij nooit in de steek liet.Verder deed het dat waar een mobiel in de
eerste plaats voor bedoelt is nl.: bellen en gebeld worden! Nooit last van een
netwerkverlies,ongeacht of ik nu ergens in een open veld stond met weinig
zendmasten,overal en altijd had ik verbinding met de Viewty.

Alle via een extra aangeschafte memorycard(2GB max) gegevens zoals
muzieknummers,foto's en zelfs speelfilms waren uitstekend te horen.
Enige minpuntje is dat de preview van de muzieknummers die een plaatje
hadden, hoe klein ook gemaakt, niet altijd werden weergeven via de display.

Alle foto's,mits 600x600 (max)formaat zagen er mooi uit op de Viewty.
Zelfs speelfilms speelden prima af met dien verstande dat het wel echte
avi files moeten zijn of nog beter(want sommige avi files pakte hij niet) in
divx. Hoe krijg je deze .divx extensie? Google ff en je weet het.

Het is dat mijn oude abonnement afloopt en het telefoontje er erg geleefd
uitziet en mijn interesse naar een mobieltje uitgaat want anders had ik een
nieuw exemplaar gekocht want ik ben er erg tevreden over geweest.

edit: mijn eerste interesse is de Sony Ericsson Satio maar die viel tijdens
het uitproberen erg tegen. Alles verloopt erg omslachtig en soms stroef bij
aanraking.Mijn interesse is nu de iPhone 3GS of de HTC.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2009 22:41 ]

Verwijderd

Ik zoek een applicatie voor mijn gc900 waarmee ik kan geocachen.
kortom een coordinaat invoeren en vervolgens hierheen navigeren.
heb al een en ander uitgepluist, maar wellicht heeft iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En een nieuwe update is er weer voor de LG GC900!

De oude versie was GC900AT_V10i en de nieuwe is de GC900AT_V10m ( voor de NLD versie )

De vorige fouten in de softwareversies waren:

.Het niet kunnen bewerken van foto's
.Het niet kunnen aanmaken van een afspeellijst

Foto's bewerken kan weer! En ook de afspeellijst werkt weer prima! ( Blijkbaar hebben ze toch werk gemaakt van mijn e-mail )

Het foutje van de profielen is er helaas nog steeds..

Ik weet niet of het eerder mogelijk was om in het gedeelte multimedia ( 1 van de 4 delen van de kubus ) foto's erin te zetten, maar dat kan nu wel! In het lijstje van de video's kun je er nu dus ook foto's tussen zetten :)

Stabilisatie misschien bij camera opties? Geen idee of het er al op zat maar zie het nu wel :)

Totale update duurde 25M en 45S. Incl downloadtijd van de firmware ( 230mb )

Helaas is het nog steeds erg ingewikkeld om te doen ( windows 7 ) drivers die je worden aangeboden bij de LG update tool werken gewoonweg niet en moest dus wederom het probleem omzeilen door LG PC Suite te starten op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik vind het een goede zaak dat LG firmware updates uitgeeft, maar promoot het dan ook actief. Dat is iets wat HTC (en zeker Nokia) wel doet.

[ Voor 6% gewijzigd door W00fer op 06-12-2009 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirilltch
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 12:33
Hallo,
Ik zag op tweakers dat viewty een 800 mhz processor had. Is dat zo? En heeft iemand een idee welke type het is? (chipset meschien) Kan niets op internet hierover vinden...:-P

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Ik heb sinds vorig jaar een vodafone abbo met een razr v2 maar wil nu wel een telefoon hebben :) Mijn oog is gevallen op de Viewty Smart. Ik ben echt een complete n00b mbt mobiele telefoon abbo's vandaar deze vraag.

Als ik naar de shop gaat op vodafone.nl en ik selecteer de telefoon met een 2 jarig bais abbo kom ik uit op 13,50 voor de eerste 6 maanden en daarna is het 27,- p.m. zonder dat ik wat voor de telefoon moet betalen. Als ik inlog op mijnvodafone.nl en ga dan naar mijnaanbod.vodafone.nl en selecteer daar dezelfde telefoon + abbo zie ik dat ik daar opeens 209,44 moet betalen voor de telefoon.

Waarom zit er een verschil in van dik 200,-?
Iemand een idee?

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Wat zegt Vodafone hierover?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds kort een LG viewty smart en als ik op youtube een filmpje aanklik, gaat hij eerst heel lang laden om vervolgens te melden: ''time out fout''.

Kent iemand dit probleem en weet hoe dit te verhelpen is?

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik heb nu 2 maanden een lg viewty smart en na 1 maand begon iets in mijn telefoon heel erg te branden. hierna deden mijn luidsprekers het niet meer. Ik ben teruggegaan naar de winkel en ze hebben hem opgestuurd. Het was een software fout. Na drie weken heb ik hem terug gekregen en hij doet het nu weer perfect. Ik heb helemaal geen verstand van firmware, technische dingen etc. maar ik heb wel het idee dat ze dat hebben upgegrade? Waar kun je zien welke versie firmware je hebt?

Voordat ik hem opstuurde deed youtube het bij mij ook niet nu inmiddels wel. En boven in mijn scherm staat een envelopje met een uitroepteken erin. Weten jullie miss wat dat betekent?

Mave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na veel gerommel, waarbij het installeren van de USB driver continue in een loop kwam en PC suite en het update programma elkaar in de weg leken te zitten, is het uiteindelijk gelukt via de volgende procedure.

Download B2cAppSetup.exe hier:
http://nl.lgmobile.com/we...etrieveSoftwareUpdate.laf

Telefoon uitzetten.
SD memory kaartje eruit halen.
Verwijder de PC-suite op je PC.
Later vrij eenvoudig met bijgeleverde CD weer te installeren.

1. Start B2cAppSetup.exe
2. Bijwerken starten
3. Dubbel klik op model GC900
4. Na melding download voltooid en Please connect your mobile phone…,
het update programma volledig gestopt omdat deze bij mij steeds in een loop kwam en de driver bleef installeren.
5. Telefoon aanzetten(batterij blijft erin) in het basisscherm laten staan en de USB kabel aansluiten.
6. Start na volledig stoppen opnieuw B2cAppSetup.exe
7. Bijwerken starten
Nu ging het programma de telefoon testen, de updates downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:42:
Hallo,

Ik heb sinds kort een LG viewty smart en als ik op youtube een filmpje aanklik, gaat hij eerst heel lang laden om vervolgens te melden: ''time out fout''.

Kent iemand dit probleem en weet hoe dit te verhelpen is?

Met vriendelijke groet,
Hallo, zelfde probleem, ben 3 uur bezig geweest met een firmware update van GC900AT_V10e naar GC900AT_V10m, maar lost het probleem niet op.
Voor de firmware update zie een ander bericht van mij in dit forum.

Andere mensen met dit probleem en een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbstreams
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

welke zakelijke mogelijkheden zit er op dit soort telefoons ? zijn er apps om spreadsheets en word doc mee te maken en uit te wisselen via blueT. of wifi ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Maken niet, lezen wel. Zo zijn er java applicaties die je kunt draaien die PDF's / doc / Powerpoint kunnen openen. Tis alvast iets. En een tekstverwerkertje moet ook nog wel lukken (txt) Al weet ik niet hoe dat gaat werken met een touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 14:53:
[...]

Hallo, zelfde probleem, ben 3 uur bezig geweest met een firmware update van GC900AT_V10e naar GC900AT_V10m, maar lost het probleem niet op.
Voor de firmware update zie een ander bericht van mij in dit forum.

Andere mensen met dit probleem en een oplossing?
)n

Inmiddels ben ik erachter dat het via 3G wel werkt, maar niet via WIFI (Time-out Fout).
Dit heeft waarschijnlijk te maken met poorten op mijn router die dicht staan en voor streaming video gebruikt worden. Ik heb inmiddels op het web gevonden welke poorten die zouden moeten zijn, maar na open zetten nog geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
  • Laatst online: 07-06-2021
Ik heb zelf overal gezocht, op internet, op de LG-website, en op diverse fora.
Tevens heb ik HI gebeld, en die konden mijn vraag ook niet beantwoorden;

Kan je met de GPS ontvanger ook tomtom of garmin of iets dergelijks gebruiken?
Of MOET je verplicht google maps gebruiken?

Ik wil namelijk de telefoon nemen, met een 1-jarig abbo, zonder onbeperkt online...
Echter, als ik vast zit aan google maps, moet ik wel een online bundel erbij halen...

Ik hoop dat iemand deze vraag kan beantwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Mogelijk http://we-travel.co.cc/

Ik heb geen ervaring met dit toestel, of met de software. Het schijnt er alleen wel op te werken:
http://we-travel.co.cc/jo...&catid=1&id=10768&lang=en

Verder zou ik niet weten of de bekende merken, zoals tomtom, een versie hebben die op dit soort speciale besturingssystemen gebruikt kunnen worden.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:33

Meneer iCy

swarma

Mijn vrouwtje heeft nu een LG Viewty Smart. Het instellen van het hotmail account is zo gepiept, maar het mail binnenhalen niet. Het toestel haalt ook alle oude mails binnen die gelezen zijn. Dit is niet zo erg, want een keer wissen en je ziet deze niet meer.

Maar nu blijft het toestel telkens een error geven dat er niet genoeg geheugen is terwijl er op geheugen1 voldoende geheugen is. Ik heb tevens geheugen1 gereset en de cache en geschiedenis van de webbrowser, maar nog steeds dezelfde foutmelding

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Bobfakkel en andere Windows 7 gebruikers

Ik heb sinds kort een PC met Win7 en Outlook 2007

Als ik wil synchroniseren via de LG PC Suite krijg ik een foutmelding wanneer hij de Outlook databases wil bekijken.

Het synchroniseren van muziek, video lukt wel.

Werkt dit bij jullie? Zo ja hoe? Want ik heb met LG gebeld en zij zeiden dat er redelijk wat problemen met Win7 zijn en dat dit nog een tijdje zou kunnen duren vooraleer dit volledig operationeel is.

Een e-mail account aanmaken op mijn GSM doe ik niet, want ik ben enkel geïnteresseerd in mijn agenda en contacten.

Als dit bij jullie werkt graag uitleg ... en anders zal het wachten zijn
Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de viewty smart nu een week en ziet er perfect uit, stuit alleen op wat probleempjes

1: Hoe kun je een smsje doorsturen??
2: Kun je de flitser niet als lampje gebruiken? ik kan die optie niet vinden.
3: Als ik in bed lig en het menu tevoorschijn haal staat ie telkens een kwartslag verkeerd door die sensor. Kun je dat tijdelijk uitzetten oid?

Iemand de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb denk ik wel een antwoord op je eerste vraag. Als je bij de opties van het smsje ''kopie verzenden'' neemt lukt het dan? Ik heb geen Lg Maar wel een Nokia maar zou het niet hetzelfde zijn? Het kan ook zijn dat er in plaats van ''kopie verzenden'' ''doorsturen'' staat. Hoop dat je hier iets mee bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, nee krijg het nog niet voor mekaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:04:
Hmm, nee krijg het nog niet voor mekaar
Heel simpel.

Ga naar Inbox, naar het berichtje die je ontvangen hebt en wilt doorsturen...Vervolgens zie je onderaan :

[blablajeberichtblablaa]
antwo..ISnel..I Wissen>

Bij wissen zie je dat pijltje > dat dus inhoud dat er meerdere opties zijn. Je moet dus met je vinger schuiven naar rechts om de andere opties te kunnen zien, je zult dan ook de optie doorsturen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah! dat is hem, bedankt

blijven voor mij nog 2 vragen over

-Hoe maak ik van de flitser een zaklampje
-Als ik in bed lig en bijv het menu tevoorschijn haal staat ie telkens een kwartslag verkeerd door die sensor. Kun je dat tijdelijk uitzetten oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 18:33:
Jah! dat is hem, bedankt

blijven voor mij nog 2 vragen over

-Hoe maak ik van de flitser een zaklampje
-Als ik in bed lig en bijv het menu tevoorschijn haal staat ie telkens een kwartslag verkeerd door die sensor. Kun je dat tijdelijk uitzetten oid?
1- ga naar je camera>switch van foto camera naar video camera>links heb je de optie 'flitser' klik daarop en kies vervolgens AAN. Alleen op deze manier kun je gebruik maken van je flitser als zaklampje, het nadeel is dan wel dat je video beeld aanblijft staan.

2- Volgens mij kun je de sensor niet uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Weet iemand of het mogelijk is om de geheugen indeling te wijzigen? Ik kan nu maar 500 smsjes opslaan en dan zegt hij dat het geheugen vol is terwijl ik verder nog veel plaats heb overal. Ik heb een Microsd memorycardje er in zitten, is het anders mogelijk om de berichten hier op te slaan?
x Marjolein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn Viewty nu een half jaar.
wat een dramatisch toestel, wellicht in combi met T-mobile (?)

Update is na zo'n 20 vrije uurtjes nog steeds niet gelukt, draai dus nog op V10a.
T for telecom Lisse wil mij ook niet helpen met instellaren van de update.

Batterij is na 3 dagen leeg.
Heb geen bereik in mijn eigen huis.
Internet is retetraag, kortom kan niet wachten tot ik weer een nieuw toestel uit kan zoeken,en naar een andere provider kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:09:

Update is na zo'n 20 vrije uurtjes nog steeds niet gelukt, draai dus nog op V10a.

Internet is retetraag, kortom kan niet wachten tot ik weer een nieuw toestel uit kan zoeken,en naar een andere provider kan.
Kun je geen contact opnemen met LG omtrent die update die je wilt uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:52:
Hallo,
Weet iemand of het mogelijk is om de geheugen indeling te wijzigen? Ik kan nu maar 500 smsjes opslaan en dan zegt hij dat het geheugen vol is terwijl ik verder nog veel plaats heb overal. Ik heb een Microsd memorycardje er in zitten, is het anders mogelijk om de berichten hier op te slaan?
x Marjolein
Als iemand hier een oplossing voor heeft zou het fijn zijn, zelfde euvel hier.
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:09:

Goh, en ik maar denken dat ik de enige was met zo'n belabberde ervaring met deze telefoon.

Upgraden van firmware lukt inderdaad voor geen meter, op meerdere PC's geprobeert. (Tmobile wil ook niet helpen/geeft geen reactie op mijn vragen)

Het batterij probleem is erg herkenbaar. Ik bel bijvoorbeeld 20 minuten met en vriendin en vervolgens is het ding half leeg.

Het bereik wil inderdaad niet super, mijn oude samsung telefoon met dezelfde sim heeft een zo lijkt het beter bereik.

Nog meer rare fratsen: Soms reageert de telefoon enorm slecht op touch en knoppen (na een tijd niet aangeraakt te hebben). Het duurt dan soms 10-15 seconden voordat hij weer beeld geeft.

Soms loopt de software ook gewoon vast tijdens het smsen. Ik denk dat ik ook maar beter direct lg kan aanschrijven wat dat aan gaat.

[ Voor 15% gewijzigd door whyz op 24-06-2010 16:20 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevvh
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Mensen, ik lees vanalles over updates van V10m.... maar ik heb via de update service van Lg de v10D gekregen en nu geeft ie aan dat alles up to date is...
Hoe zit dit? of doen jullie het handmatig?

groetjes
Steven

Stevvh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Waar heb je jouw telefoon gekocht?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek skins hiervoor maar kan niks vinden ;s plz help ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 00:46:
Ik zoek skins hiervoor maar kan niks vinden ;s plz help ;)
Wij zijn hier geen helpdesk.....

Graag ook even wat input van jezelf. Wat heb je al gevonden etc??

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevvh
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Ik heb mijn telefoon bij de T-mobile shop gekocht. Ik las eerder in dit topic dat het niet mogelijk was om up te date wanneer het een T-mobile telefoon betrof maar na 20 keer proberen lukte het echt.
Nu ben ik alleen benieuwd hoe jullie dus aan (bv.) die versie i komen...

greetz
Steven

Stevvh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn LG Viewty Smart blijft haken bij het LG Logo wanneer ik de telefoon opstart. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Ik kan de telefoon niet resetten aangezien hij niet verder komt dan het logo.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 12:38:
[...]

dit zijn de stappen die hun aangeven..maar bij 5 gaat het fout lijkt het wel

De USB driver is nu ge-installeerd op uw PC. Volg nu de onderstaande procudure voor software update;
1) Koppel eventuele aangesloten USB kabel los van uw telefoon.
2)Zet nu uw telefoon uit en verwijder nu de batterij.
3)Sluit nu uw USB kabel aan zonder batterij in de telefoon.
4)Nu wordt de flash USB driver ge-installeerd.
5)Als de onderstaande pop up verschijnt op doorgaan drukken.
6) Nu is alles ge-installeerd, de USB kabel nu loskoppelen van de telefoon.
7)Zet nu de batterij in de telefoon en zet deze aan.
8) Sluit nu de USB kabel aan op uw telefoon.9) Na de pop up "PC suite " selecteren in menu connectie op uw telefoon

Ik heb trouwens t-mobile v10a op mijn telefoon..ik weet niet of dat uitmaakt?
Ik ben al heel wat uurtjes bezig om mijn gsm te updaten, maar loop steeds tegen hetzelfde probleem aan. Bij stap 5 gaat het bij mij ook mis. Ik heb trouwens Windows 7, weet niet of het daaraan ligt. Heeft iemand hier inmiddels al een oplossing voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:38

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik heb sinds gisteren een GC900 voor erbij.
De gsm is ge-update met de laatste software erop, teminste de updater zegt dat de gsm de laatste software heeft.

Nu valt me op dat zelfs met het volume op maximum, het geluid erg zacht is, en ook tijdens een gesprek is het geluid van de persoon die me belt erg zacht.

Ik heb aan de zijkant met de volumetoetsen gespeeld, en deze staan maximaal.

Toch is het volume heel zacht.

Is dit ergens een instelling ofzo die ik niet kan vinden ??
Pagina: 1