Ja hoor je kan gewoon instellen alles over wifi te doen. De bediening van de Viewty Smart lijkt sterk op die van de Arena, ik zou dat topic ook even doornemen.
Om de WiFi in te stellen voor alle online zaken doe je het volgende:
Ga naar het snelkoppelmenu (het blauwe dobbelsteentje).
Ga bij Instellingen naar Verbindingen.
Kijk bij Internetprofielen of er een profiel is voor WiFi. Zo niet, maak deze aan.
Kijk bij Toegangspunten of er een toegangspunt is voor WiFi. Zo niet, maak deze aan.
Web:
Ga naar Browser instellingen > Profielen.
Selecteer je WiFi profiel en activeer hem.
Streaming:
Ga naar Streaming instellingen.
Selecteer Internetprofiel, kies je WiFi profiel en sla het op.
Java apps:
Ga naar Java instellingen. Selecteer Profielen. Kies je WiFi profiel.
E-mail:
Ga naar het snelkoppelmenu. Selecteer Bericht instellingen.
Selecteer E-mail en maak een account aan. Als het account is opgeslagen kan je het bewerken en het toegangspunt instellen op WiFi.
Als het goed is moet je hier een heel eind mee komen.
Ik heb de LG Viewty Smart (GC900) nu een weekje en ben best tevreden. Hij lijkt qua interface sterk op de LG Arena (KM900) die mijn vrouw heeft. De functionaliteit is wat anders maar de Arena heeft wat meer kuren (hangt soms zomaar). Misschien ligt het aan de software versie dat ik nog eens moet updaten.
Pas wel op met het klooien aan exchange servers want voor je het weet wis je gewoon al je telefoon contacten, afspraken en taken.

Daar wordt je niet vrolijk van als je net alle extra contact gegevens heb zitten maken.
Sla je contacten dus op zijn minst ook op de sim op of maak een backup eer je gaat klooien met deze telefoon. (verplicht eigenlijk, ik kan het weten

)
De Viewty Smart is stukken beter dan de Viewty als je het mij vraagt. Sneller, hogere resolutie, meer functionaliteit. Maw een goede aankoop.
Trouwens, AVI bestanden kunnen worden afgespeeld. Je kan proberen ze door de bijgeleverde divx converter te halen.
[
Voor 3% gewijzigd door
daPet op 23-08-2009 23:46
]