Heeft iemand hier ervaring met het Unity Application Block? Ik heb wat probleempjes met het configureren van generics, en ik vind de documentatie nogal schaars..
Stel ik heb een generic class:
Ik heb dan in m'n configuratie dit staan:
Ik krijg het dan niet voor elkaar om vanuit de configuratie aan te geven dat T van een bepaald type moet zijn die ISomeInterface implementeert. Of zit ik er nu helemaal naast en kan dit niet?
Ik kom in de documentatie wel dingen tegen over generic paramaters in constructors, functies en generic properties, maar hier kan ik niets over vinden.
Edit:
Uiteraard vind ik direct na het posten de oplossing, ik post het nog even voor het archief:
does the trick
Stel ik heb een generic class:
C#:
1
2
3
| class GenericClass<T> where T : ISomeInterface { } |
Ik heb dan in m'n configuratie dit staan:
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <unity> <typeAliases> <typeAlias alias="GenericClass" type="UnityTest.GenericClass`1, UnityTest" /> </typeAliases> <containers> <container> <types> <type name="GenericClass" type="GenericClass" /> </types> </container> </containers> </unity> |
Ik krijg het dan niet voor elkaar om vanuit de configuratie aan te geven dat T van een bepaald type moet zijn die ISomeInterface implementeert. Of zit ik er nu helemaal naast en kan dit niet?
Ik kom in de documentatie wel dingen tegen over generic paramaters in constructors, functies en generic properties, maar hier kan ik niets over vinden.
Edit:
Uiteraard vind ik direct na het posten de oplossing, ik post het nog even voor het archief:
XML:
1
| <typeAlias alias="GenericClass" type="UnityTest.GenericClass`1[[NameSpace.Sometype, Assembly]], UnityTest" /> |
does the trick
[ Voor 10% gewijzigd door sig69 op 21-04-2009 13:28 ]