Allereerst het probleem: Ik heb een HTC Touch Diamond Pro die ik ingesteld heb voor synchronisatie met Microsoft Exchange 2007 (Windows Small Business Server 2008). Tijdens het configureren van Exchange op het toestel kreeg ik de mededeling dat er automatisch een "security policy" op mijn toestel zou worden toegepast. Dat blijkt in te houden dat mijn toestel automatisch vergrendeld wordt na 5 minuten. Normaal kun je dat weer uitzetten (Start -> Instellingen -> Vergrendeling), maar het vinkje om dit uit te zetten is nu "greyed out".
Nu heb ik op verschillende forums al over dit probleem gelezen, maar nergens staat er een oplossing die doorgevoerd kan worden.
Heeft iemand ervaringen hiermee? Als ik de HTC Touch Pro met Exchange 2003 laat praten worden de desbetreffende instellingen niet doorgevoerd (en kan ik dus zelf bepalen of het apparaat vergrendeld word ja of nee).
Wat geen oplossing voor mij is:
Ben benieuwd naar reacties.
Nu heb ik op verschillende forums al over dit probleem gelezen, maar nergens staat er een oplossing die doorgevoerd kan worden.
Heeft iemand ervaringen hiermee? Als ik de HTC Touch Pro met Exchange 2003 laat praten worden de desbetreffende instellingen niet doorgevoerd (en kan ik dus zelf bepalen of het apparaat vergrendeld word ja of nee).
Wat geen oplossing voor mij is:
- Synchronisatie met exchangemail van de HTC afhalen
Ben benieuwd naar reacties.