Toon posts:

Klipsch of DTT3500?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Ik vroeg me af welke speaker jullie zouden kopen? Heeft er misschien al iemand beide speakers persoonlijk gehoord?

Ik heb ook gehoord dat er een nieuwe revisie zou zijn van de klipsch? v.2 -400?
Wat is ongeveer de prijs van deze speakers? heb die nog in geen enkele winkel gezien... :(

Cya,
ForMatPrO

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:39

Entity

9000rpm

Die Klipsch is in Europa niet te koop en die DTT3500 is te duur voor wat je krijgt...

Kijk anders eens voor Midiland of Videologic speakers (bijv. VideoLogic Sirocco Crossfire), die zijn veel beter.

Nóg beter is natuurlijk een losse versterker met Hifi speakers...

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Ik doe binnenkort een review van oa de DTT3500. Misschien dat dat kan helpen.

Jag

Verwijderd

www.alternate.nl die verkopen beide

RW

Verwijderd

Nou de Klipsch is in ieder geval veel en veel beter dan de Creative. Niet uit eigen ervaring, maar ik heb nog nooit iemand horen beweren dat de Creative beter waren, maar wel dat de Klipsch veel beter waren. En dat heb ik niet 1 keer gelezen maar tientallen keren, dus dan zal het wel zo zijn. Ook de Klipsch heeft z'n zwakke punten, daar niet van. Maar voor wat ze kosten is het een prima set. De nieuwe versie is idd iets verbeterd.
Op http://www.3dsoundsurge.com/ vind je wat meer info over de Klipsch en de DTT2500
En, je wacht natuurlijk op Jag z'n artikel :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 28 februari 2001 01:54 schreef Jag het volgende:
Ik doe binnenkort een review van oa de DTT3500. Misschien dat dat kan helpen.

Jag
Ik kijk er naar uit!! :)

Cya!
ForMatPrO

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 23:45

bille

Don't call me Buff

Ik denk dat je eens moet kijken naar een DTT2500 setje. Deze is kwalitatief beter dan de DTT3500 en nog goedkoper ook. Qua specificaties maakt het niet zoveel verschil. Ik zou in geen geval de DTT3500 als vergelijkingsmateriaal gebruiken. De DTT3500 is gewoon een foutje geweest.

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

Verwijderd

OT/ Joshua heeft ff zitten lachen om Billy Buff's sig. :D :D

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Review komt waarschijnlijk over twee weken online te staan. Het is echt heel veel moeite en gedoe, maar wel leuk.

Jag
Pagina: 1