Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Office algemeen] Word + linked object tabblad

Pagina: 1
Acties:

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 06:31
Misschien dat jullie het antwoord hebben op mijn vraag. Ik ben op zoek naar het volgende:

IK heb een word file en een Visio file (meerdere tabbladen). Ik wil graag elk tabblad via een object link weergeven in de word file. Dat betekent dat ik dus in het geval van 5 tabbladen 5 linkjes krijg.

Echter kan ik de 5 linkjes maken, het verhaal stopt echter bij het feit dat ze allemaal dezelfde pagina weergeven, namelijk de pagina die opgeslagen is. Aangezien ik met ongeveer 50 visio objecten te maken heb met daaronder diverse tabbladen is het niet zinvol om hier allemaal aparte bestanden van te maken.

Vandaar de vraag:

Hoe kan ik via een object link aangeven welk van de 5 (indien het 5 tabbladen zijn) tabbladen er in elk object link in word weergegeven word?

Heb op meerdere dingen gezocht en kon alleen iets vinden over excel rijen en kolommen maar dat is hier viet van toepassing. De objecten moeten allemaal dynamisch updatebaar zijn.

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 06:31
Niemand die hier een antwoord op heeft?

Zelfde probleem kan je ook hebben met tabbladen in Excel! Die je wil weergeven in Word.