Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug?] Oud artikel in RSS Feed

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:31

The_DoubleU

Tweaker in München

Topicstarter
Ik gebruik Safari 4 op een Mac en zie het volgende in de Tweakers RSS Feed (feed://tweakers.net/feeds/mixed.xml)
Lancering van Pricewatch Unsorted
Randal Peelen
Jan 19, '38, 3:14 a.m.
De Pricewatch heeft er een nieuw onderdeel bijgekregen in de vorm van Pricewatch Unsorted. Deze nieuwe functie biedt de mogelijkheid om producten en prijzen te vinden van producten die nog niet in de Pricewatch zijn opgenomen, maar al wel bij verschillende shops te koop zijn. Tweakers.net hoopt hiermee gebruikers tegemoet te komen die prijzen willen vergelijken van producten die nog niet in de Pri... Read more…
Dit artikel staat altijd boven aan de lijst van artikelen.
Als ik op de link (http://tweakers.net/plan/...-pricewatch-unsorted.html) klik krijg ik een pw prompt. "To view this page, you must log in to area “TEL (Tweakers Editor Login)” on tweakers.net:80."

Kan iemand de feed eens nakijken?

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:25

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het is geen oud artikel, maar een nieuwe. Die is gewoon even te vroeg online gezet en daarbij in de rss terecht gekomen. (En nu dus weer offline.)

De enige bug die ik hier zie is dat de datum op 19 januari 2038 staat, iets wat me al eens eerder is opgevallen met .plans.

[ Voor 5% gewijzigd door Dirk op 20-04-2009 22:53 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:44

crisp

Devver

Pixelated

da's ws 2038 en niet 1938 ;)

Er was inderdaad een bugje waardoor een .plan onder embargo toch in de feed terecht kon komen, dat is inmiddels gefixed. Het artikel zit waarschijnlijk nog in de cache van je eigen feedreader want in onze feed komt hij niet meer voor ;)

Intentionally left blank

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:31

The_DoubleU

Tweaker in München

Topicstarter
Dat is duidelijk, en wat een snelle reacties!
Gooi maar dicht. :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:44

crisp

Devver

Pixelated

Mysterie solved zeg maar :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.