Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-09 19:58
Dit klinkt misschien als een stomme/simpele vraag, maar ik kon er met geen mogelijkheid informatie over vinden via google, of de GoT search (wel honderden results over de windows installatie zelf waar ik niks aan heb 8)7 ).

Anyway, mijn probleem is als volgt: Ik heb een sterk vermoeden dat mijn broertje constant mijn programma's van mijn 2e pc af gooit. Mijn enige probleem is, ik kan 't niet bewijzen. Ik ben dus op zoek gegaan of Windows XP ergens een log bijhoudt van welke applicaties geïnstalleerd of gedeïnstalleerd zijn, maar kan hier niks over vinden. Is dit er wel? Zo ja, waar vind ik deze, of anders, wat is een degelijk alternatief voor een dergelijk logboek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:19
Waarom wil je dit eigenlijk?

Zet een wachtwoord op je eigen account, of geef je broertje een account met beperkte rechten.

Of laat hem gewoon helemaal niet meer achter je PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 14:18
kun je je broertje niet gewoon in een beperkt account dumpen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
Naja, het is een 'algemene' gezins-pc hier in huis, en m'n moeder vindt dat zolang niet zeker is dat hij het heeft gedaan, ik hem niet mag uitsluiten van de pc. Verder kan ik hem geen beperkte account geven omdat Steam (en enkele andere games) dan moeilijk doet. (Dan krijg ik daar indirect weer gezeur mee :9 )

[ Voor 8% gewijzigd door dutchminator op 20-04-2009 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:16

wowi

Een pc reborn kaartje erin zetten, dan kan die niks meer verwijderen :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
Zo zijn er zat mogelijkheden ja, maar dat lost mijn huidige probleem niet op :)
Pagina: 1