<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL
Niemand?
* Excru aait HAL
Misschien ff instellen dat de printer meer geheugen moet gebruiken (printergeheugen).
Wat doet hij in dos als je op printscreen drukt???
[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]
Onder dos geen problemen, ik heb deze problemen onder windows als windows die printer manager start (wachrij voor afdrukken, weet niet hoe het heet), maar als ik de software van de printer zonder tussenkomst van windows communiceert met de printer print hij zonder problemen.Op woensdag 28 februari 2001 15:04 schreef irondog het volgende:
Misschien ff instellen dat de printer meer geheugen moet gebruiken (printergeheugen).
* Excru aait HAL
Verwijderd
Vreemd want volgens mij is dit een pure Windows printer en werkt hij onder DOS niet eens.Op woensdag 28 februari 2001 19:22 schreef Excrusiator het volgende:
[..]
Onder dos geen problemen,
Spreek uit ervaring. Dat is nl. de reden dat ik hem na 2 dagen heb ingeruild voor een BJC-250
Hij werkte bij mijn zus onder dos en Windows 3.11 zonder problemen. Alleen nu met Windows 98 geeft hij problemen...Op woensdag 28 februari 2001 20:06 schreef VEJ het volgende:
[..]
Vreemd want volgens mij is dit een pure Windows printer en werkt hij onder DOS niet eens.
Spreek uit ervaring. Dat is nl. de reden dat ik hem na 2 dagen heb ingeruild voor een BJC-250
* Excru aait HAL
Pagina: 1