Canon BJC-150 print maar halve pagina's

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Excrusiator
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 20:19
Mijn zus heeft een Canon BJC-150 en deze komt nooit verder dan een halve pagina bij het afdrukken (als ik hem al zover krijg dat hij een halve pagina print). Ik heb de laatste drivers gebruikt van de canon site (w3.1x/95 en zij gebruikt Win98), verschillende instellingen gebruikt en de geboden oplossingen op de canon site.
Ondanks dat alles print hij maar een halve pagina of een paar regels.
Wat mij wel opvalt is dat het lijkt of de printer perfect werkt maar dat hij gewoon geen gevens meer krijgt van Windows.

Weet iemand hier misschieen een oplossing voor?

<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL

• Excrusiator
Niemand?

* Excru aait HAL

• irondog
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05-2025

irondog

alle dingen moeten onzin zijn

Misschien ff instellen dat de printer meer geheugen moet gebruiken (printergeheugen).

Wat doet hij in dos als je op printscreen drukt???

[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]

• Excrusiator
Op woensdag 28 februari 2001 15:04 schreef irondog het volgende:
Misschien ff instellen dat de printer meer geheugen moet gebruiken (printergeheugen).

Wat doet hij in dos als je op printscreen drukt???
Onder dos geen problemen, ik heb deze problemen onder windows als windows die printer manager start (wachrij voor afdrukken, weet niet hoe het heet), maar als ik de software van de printer zonder tussenkomst van windows communiceert met de printer print hij zonder problemen.

* Excru aait HAL

Verwijderd

Op woensdag 28 februari 2001 19:22 schreef Excrusiator het volgende:

[..]

Onder dos geen problemen,
Vreemd want volgens mij is dit een pure Windows printer en werkt hij onder DOS niet eens.
Spreek uit ervaring. Dat is nl. de reden dat ik hem na 2 dagen heb ingeruild voor een BJC-250

• Excrusiator
Op woensdag 28 februari 2001 20:06 schreef VEJ het volgende:

[..]

Vreemd want volgens mij is dit een pure Windows printer en werkt hij onder DOS niet eens.
Spreek uit ervaring. Dat is nl. de reden dat ik hem na 2 dagen heb ingeruild voor een BJC-250
Hij werkte bij mijn zus onder dos en Windows 3.11 zonder problemen. Alleen nu met Windows 98 geeft hij problemen...

* Excru aait HAL

Pagina: 1