Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Ik heb onlangs een omnia gekocht, maar m'n onbeperkt internet abbo gaat pas in juli in.
Nu is mijn vraag dat als ik navigatie McGuider op me mobiel zet (wat ik al heb gedaan).. zit je dan op internet en betaal je er dan voor?? Ik heb de optie XTRA ingeschakeld bij enhanced GPRS.. betaal je daar ook voor?

Ik wil dit graag weten, want dan gebruik ik tot juli iig. nog geen McGuider.

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand antwoord geven op me vraag?
heb namelijk geen zin in een hoge rekening eind van de maand

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:52
Kicken van een topic doe je pas na 24u :/

GPS heeft niks met internet te maken, dus nee, je zit niet op internet...

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GPS of GPRS, 1 letter verschil maar groot verschil bij je rekening ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het goed begrijp gebruik je voor mcguider gps toch, dus dan zit je niet op internet?
gprs is voor internet, en dat gebruik je niet voor mcguider?

de optie XTRA inschakelen bij enhanced GPRS moet je dus wel betalen?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Er zijn aantal navigators die extra informatie zoals flitspalen of afgesloten wegen downloaden om je route correct te bepalen, dat gaat dan via GRPS (en in jou geval dus betalend data). Staat er niets verder in de handleiding oid wat die XTRA optie doet?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Die optie XTRA zorg er idd voor dat er verbinding via het mobiele internet en dus data kosten. Vink de optie Xtra uit en je maakt alleen nog maar gebruik van GPS (gratis)

Verwijderd

Topicstarter
okey duidelijk, dan hoef ik me daar geen zorgen over te maken :)
bedankt

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit is niet de manier om een topic te starten op GoT. We verwachten hier dat je eerst zelf op zoek gaat naar het antwoord en dan pas hier aanklopt. Ik stel voor dat je Het algemeen beleid nog eens doorleest.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.