Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• autodropje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11 12:56
hallo,

ik zit met een probleem betreft incredimail.
mijn pa zijn cimputer gaf opeens de foutmelding msgina.dll niet gevonden aan en kon daardoor niet meer in zijn systeem komen. systeemherstel werkte niet en ook met veilige modus kwam ik niet in de computer. aangezien er veel foto's en andere bestanden opstonden heb ik de harde schijf eruit gehaald en aan mijn computer gehangen. alles terug kunnen vinden gelukkig maar nu werken de programma's uiteraard niet meer.

hierdoor is hij een hoop van zijn email gegevens kwijt geraakt waar toch een hoop belangrijke dingen instonden. wie kan mij hiermee helpen?? waar staan zijn emails en contacten opgeslagen en hoe importeer ik die weer zodat incredimail weer werkt???

alvast bedankt!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:23
Google
En dan lijkt die eerste me wel wat.

[ Voor 22% gewijzigd door ThinkPad op 20-04-2009 20:09 ]

• autodropje
geloof dat je het niet helemaal snapt. de oude incredimail start niet meer op waardoor ik niks eruit kan halen en dus ook niet iets op kan slaan. als ik incredimail opnieuw download moet ik de adresgegevens importeren. maar om iets te kunnen importeren moet je eerst stap 1 doorlopen en dat is exporteren en dat lukt dus juist niet. dus mijn vraag is staat dat ergens opgeslagen en zo ja waar en hoe zorg ik er dan voor dat het in mijn nieuwe incredimail werkt???

• ThinkPad
IncrediMail, an alternative e-mail client with rich multimedia capabilities, usually stores your e-mail under the following folders:

C:\Documents and Settings\User Name\Application Data\IM\Identities\
C:\Documents and Settings\User Name\Local Settings\Application Data\IM\Identities\
Als je de bestanden uit die mappen kopieert, en later bij een nieuwe install weer terugzet, in dezelfde mappen (volgens mij moet je dan wel eerst een account instellen in Incredimail) dan zou het moeten werken.

P.S Incredimail is een shit programma, en volgens mij zit er ook nog spyware in :/

[ Voor 7% gewijzigd door ThinkPad op 20-04-2009 20:19 ]

• autodropje
ja dat ben ik zeker met je eens. heb al gezegd dat ie op outlook over moet maarja eerst moet alles maar weer eens boven water. ga dit zeker even proberen. contacten staan waarschijnlijk ook in die map???

je hebt niet toevallig verstand van het boekhoudprogramma king??? :p zit ik namelijk met hetzelfde probleem.

alvast bedankt voor de snelle reactie en moeite

• ThinkPad
Contacten weet ik niet.

Dat programma ken ik niet helaas.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:56
Desnoods gebruik je een conversietool om die incredimail bestanden te exporteren naar gewone .eml bestandjes. Die kan je vervolgens gewoon in outlook express in een map slepen en dan kan je ze vervolgens weer opnieuw in dat stuk spyware van je pa importeren. Contacten zou ik niet weten verder, laatste keer dat ik incredimail gedumpt heb op een systeem is al meer dan een jaar geleden.

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:52
Beetje een open deur op GoT:

Maar wat heb je zelf al gedaan om het probleem op te lossen?

De msgina.dll verzorgt de inlog van windows. In veilige modus moet je nog steeds wel inloggen, dus logisch dat dat niet werkt.
Ik zou gewoon eerst eens proberen om die pc aan de praat te krijgen, en dan inderdaad zo snel mogelijk een fatsoenlijke email client gaan gebruiken.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• autodropje
ik heb me helemaal suf al gezocht en ook hier op got verschillende dingen gevonden om msgina.dll op te lossen. echter werkt dit gewoon allemaal niet.

ik durf eigenlijk niet in de HKEY registry te gaan klieren ivm boekhoudprogramma van mijn pa. (als hij die bestanden kwijt is door mij kan ik net zo goed naar australie ofso emigreren).

zo'n eml tooltje had ik ook al gevonden maar daar moet je allemaal voor betalen. als ik eerst die emails maar weer eens uit kan lezen dan heeft ie al een hoop van zijn wachtwoorden terug.

zodra ik zeker weet dat ie alles ergens anders op heeft staan ga ik wel met dat msgina.dll gebeuren aan de gang. alhoewel dat ook nogal wat problemen geeft. makkelijkste is windows er opnieuw op.

Verwijderd

kijk eens naar ABC Amber Incredimail Converter en naar Een backup maken buiten King om voor het boekhoudprogramma.
voor de rest stel ik voor dat je windows gewoon herinstalleert en als je persé een poging wil wagen om het inlogprobleem te herstellen dan kan je een nieuw topic openen in Windows Clients, op voorwaarde dat je aan het beleid voor een goede topicstart voldoet uiteraard.
Pagina: 1