Mensen, enkele weken geleden werd hier alles op men laptop trager, trage boottime, programma´s doen er lang over om te openen, haperingen bij het afspelen van dvd´s. Dus ik heb toen geformateerd. Alles was toen terug in orde. Maar toen na 2 dagen bevroor de computer. Toen moest ik wel de power knop uitdrukken. Toen ik hem terug opstarte was hij terug zoals te voren. Traag. Terwijl ik een fout controle en de rest heb laten runnen. De windows energy screensaver speelt af met haperingen.
Dus ik zou graag eens men RAM, CPU en de videokaart willen testen achter problemen.
De laatste maanden produceert de laptop het geluid van een stofzuiger terwijl die daarvoor zeer stil was. Ik heb hem dan ook uitgekuist maar het blijft.
De laptop is nu in juli 2 jaar oud. Hij heeft wel dagelijks gedraaid.
Dus ik ben opzoek naar programma´s waarmee ik het RAM, CPU en de videkaart kan testen.
De CPU heeft een temperatuur van 73°. Die had vroeger een temperatuur van onder de 60°.
Dus ik zou graag eens men RAM, CPU en de videokaart willen testen achter problemen.
De laatste maanden produceert de laptop het geluid van een stofzuiger terwijl die daarvoor zeer stil was. Ik heb hem dan ook uitgekuist maar het blijft.
De laptop is nu in juli 2 jaar oud. Hij heeft wel dagelijks gedraaid.
Dus ik ben opzoek naar programma´s waarmee ik het RAM, CPU en de videkaart kan testen.
De CPU heeft een temperatuur van 73°. Die had vroeger een temperatuur van onder de 60°.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2009 20:01 ]