Toon posts:

Geheugen testen

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, enkele weken geleden werd hier alles op men laptop trager, trage boottime, programma´s doen er lang over om te openen, haperingen bij het afspelen van dvd´s. Dus ik heb toen geformateerd. Alles was toen terug in orde. Maar toen na 2 dagen bevroor de computer. Toen moest ik wel de power knop uitdrukken. Toen ik hem terug opstarte was hij terug zoals te voren. Traag. Terwijl ik een fout controle en de rest heb laten runnen. De windows energy screensaver speelt af met haperingen.

Dus ik zou graag eens men RAM, CPU en de videokaart willen testen achter problemen.

De laatste maanden produceert de laptop het geluid van een stofzuiger terwijl die daarvoor zeer stil was. Ik heb hem dan ook uitgekuist maar het blijft.

De laptop is nu in juli 2 jaar oud. Hij heeft wel dagelijks gedraaid.

Dus ik ben opzoek naar programma´s waarmee ik het RAM, CPU en de videkaart kan testen.

De CPU heeft een temperatuur van 73°. Die had vroeger een temperatuur van onder de 60°.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2009 20:01 ]

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:34

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Wat heb je zelf zoal gevonden? Er zijn zat programma's om te testen en die worden hier ook uitgebreid besproken, het lijkt me sterk dat je zelf *helemaal* niets hierover kunt vinden.

Ook zoeken op trage computer, of trage boot, oid levert je voldoende stof op om je laptop eens goed te testen.

[ Voor 23% gewijzigd door Mad Marty op 20-04-2009 20:02 ]

Rail Away!

Verwijderd

Wat je kan doen is google'en op memtest

Verwijderd

Topicstarter
Mad Marty schreef op maandag 20 april 2009 @ 20:00:
Wat heb je zelf zoal gevonden? Er zijn zat programma's om te testen en die worden hier ook uitgebreid besproken, het lijkt me sterk dat je zelf *helemaal* niets hierover kunt vinden.

Ook zoeken op trage computer, of trage boot, oid levert je voldoende stof op om je laptop eens goed te testen.
Ik had http://www.memtest86.com/ gevonden maar geraak er gewoon niet uit.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-04 17:20

Wiethoofd

Broadcast TOM

In de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter staan meerdere tools om de betreffende onderdelen te stresstesten.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 20:02:
Wat je kan doen is google'en op memtest
Maar wat je ook kan doen is een lang verhaal schrijven hier op GoT :P .

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit soort dingen staat allemaal in Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Begin daar dus eerst eens mee.

Dit topic gaat op slot, omdat we verwachten dat je zelf wat inzet toont om eea te achterhalen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.