In het bronartikel staat:
Aangezien de lezers dit klakkeloos aannemen, is het Apple-bashen weer goed losgeslagen. Foutjes kunnen gemaakt worden, maar gezien de reacties die hiermee losgemaakt zijn, vind ik dit wel matig.
Ik ben bang dat jullie dit erg krom hebben vertaald. Jullie zeggenBoth current cables were not well received by the public. The cables first added encryption chips, which (upon the release of iPhone OS 2.0) made it impossible to use other, cheaper AV cables with Apple’s most advanced mobile devices (iPhone and iPod touch). In addition, many were unhappy that the Apple Component AV Cable did not support composite output, forcing customers to pay over $100 for the ability to output to both HDTV and SDTV displays.
terwijl hier staat dat een gebruiker nu $100 kwijt is om 2 losse kabels, voor hdtv *EN* sdtv te kopen, en dat many daar unhappy mee waren.De kabel zou iets onder honderd dollar moeten kosten, omgerekend ongeveer 77 euro.
Aangezien de lezers dit klakkeloos aannemen, is het Apple-bashen weer goed losgeslagen. Foutjes kunnen gemaakt worden, maar gezien de reacties die hiermee losgemaakt zijn, vind ik dit wel matig.