Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Installatie Error PCiide.sys

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik ben momenteel bezig mijn PC te formatteren aangezien hij de laatste tijd vaker vastslaat, en als ik mijn XP SP2 disc (origineel, dus geen hax) in mijn PC stop en de PC aanzet krijg ik het blauwe installatie scherm. Vervolgens is het installatie programma bezig met het een en ander te installeren als ik plots de volgende foutmelding krijg:

Het bestand pciide.sys is beschadigd.
Druk op een toets om door te gaan.

Fijn. Is er iemand die ervaring heeft met deze error en mij hier bij zou kunnen helpen.

Obliged,
Martijn.

EDIT:
Ik heb nu met mijn 2e Windows XP Disc geprobeerd XP te installeren en daar krijg ik de volgende error:

The file toside.sys is corrupted
Press any key to continue.

Een 2e probleem doet zich voor, iemand :(?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2009 16:09 ]

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Als die foutmeldingen op leesfouten vanaf CD slaan zou het lensje van je optische drive wel eens een beetje vies kunnen zijn. Een schoonmaak CD kan dan oplossing bieden. Als je wat slordig omgaat met je CD's kunnen evt. ook beide CD's beschadigd/vies zijn. Voorzichtig schoonmaken kan misschien helpen. Je kunt evt. proberen een kopie te branden. Bij die procedure zal de brander wel eens wat langer kunnen proberen een slechte sector te lezen. Dat hoeft maar een keer te lukken om er dan een goede kopie van te kunnen maken.

8)