Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Office Agenda (Taken voor de volgende dag)

Pagina: 1
Acties:

• Dountill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-11 11:34
Ik zit met het volgende probleem. Al mijn taken in outlook, staan op de vorige dag ook aangegeven. Ik heb dus voor vandaag een taak. Dat ik morgen een taak heb. Iemand ervaring?

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 23:19

@r!k

It is I, Leclerq

Kun je iets duidelijker zijn want hier begrijp ik werkelijk niets van. Wat wil je?

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:02
Bedoel je dat je je taken voor gisteren nog steeds ziet? Misschien moet je dan die die taken nog steeds als "voltooid" aangeven.

• Dountill
Het is ook onduidelijk. Stel ik heb morgen om 14.25 een taak. Dan heb ik in mijn agenda voor vandaag een taak staan: Morgen om 14.25 is er een taak. Voor de taken staat een zwarte klok. Het betreft een gedeelde agenda. (Dit gebeurt ook maar op 1 computer)

• Joen
Dan moet je de weergave beperken tot 1 dag ipv een hele week.

• Dountill
De rest van de systemen heeft ook gewoon een week weergave.
En wanneer ik het instel op 1 dag, blijft hij alsnog de taken voor de volgende dag aangeven.

• Dountill
Echter: het zijn afspraken. Op de "verkeerde" dag staat er een klokje achter. En op de "goede" dag staat er een klokje voor

• Joen
Kun je eens een screenshot maken van hoe de situatie nu is en aan de hand daar van uitleggen hoe je het probeert te krijgen?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:13

Reptile209

- gers -

Check op die ene PC eens of de systeemklok (en eventueel de Outlook calendar settings onder Tools > Options > Calendar options > Time Zone) op de juiste tijdzone staat, of in ieder geval op dezelfde zone als op de andere PC's. Dat kan rare dingen met je afspraken doen.

Misschien is dat een verklaring voor wat ik denk dat je zou kunnen bedoelen. Als dat het niet is: screenshotje idd ;).

Zo scherp als een voetbal!

• Dountill
Reptile209 schreef op maandag 20 april 2009 @ 18:54:
Check op die ene PC eens of de systeemklok (en eventueel de Outlook calendar settings onder Tools > Options > Calendar options > Time Zone) op de juiste tijdzone staat, of in ieder geval op dezelfde zone als op de andere PC's. Dat kan rare dingen met je afspraken doen.

Misschien is dat een verklaring voor wat ik denk dat je zou kunnen bedoelen. Als dat het niet is: screenshotje idd ;).
Held! Je zat wel heel dichtbij. Inmiddels gister rond 4 uur al gevonden dat het aan de zomertijd/wintertijd lag. Dit heeft hij niet overgepakt, waardoor een afspraak voor 1 uur in een andere dag staat.

Pagina: 1