Kun je iets duidelijker zijn want hier begrijp ik werkelijk niets van. Wat wil je?
Een hele rij microsoft certificeringen.
Bedoel je dat je je taken voor gisteren nog steeds ziet? Misschien moet je dan die die taken nog steeds als "voltooid" aangeven.
Het is ook onduidelijk. Stel ik heb morgen om 14.25 een taak. Dan heb ik in mijn agenda voor vandaag een taak staan: Morgen om 14.25 is er een taak. Voor de taken staat een zwarte klok. Het betreft een gedeelde agenda. (Dit gebeurt ook maar op 1 computer)
De rest van de systemen heeft ook gewoon een week weergave.
En wanneer ik het instel op 1 dag, blijft hij alsnog de taken voor de volgende dag aangeven.
En wanneer ik het instel op 1 dag, blijft hij alsnog de taken voor de volgende dag aangeven.
Kun je eens een screenshot maken van hoe de situatie nu is en aan de hand daar van uitleggen hoe je het probeert te krijgen?
Check op die ene PC eens of de systeemklok (en eventueel de Outlook calendar settings onder Tools > Options > Calendar options > Time Zone) op de juiste tijdzone staat, of in ieder geval op dezelfde zone als op de andere PC's. Dat kan rare dingen met je afspraken doen.
Misschien is dat een verklaring voor wat ik denk dat je zou kunnen bedoelen. Als dat het niet is: screenshotje idd
.
Misschien is dat een verklaring voor wat ik denk dat je zou kunnen bedoelen. Als dat het niet is: screenshotje idd
Zo scherp als een voetbal!
Held! Je zat wel heel dichtbij. Inmiddels gister rond 4 uur al gevonden dat het aan de zomertijd/wintertijd lag. Dit heeft hij niet overgepakt, waardoor een afspraak voor 1 uur in een andere dag staat.Reptile209 schreef op maandag 20 april 2009 @ 18:54:
Check op die ene PC eens of de systeemklok (en eventueel de Outlook calendar settings onder Tools > Options > Calendar options > Time Zone) op de juiste tijdzone staat, of in ieder geval op dezelfde zone als op de andere PC's. Dat kan rare dingen met je afspraken doen.
Misschien is dat een verklaring voor wat ik denk dat je zou kunnen bedoelen. Als dat het niet is: screenshotje idd.
Pagina: 1