If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Dat lijkt mij ook praktischer dan dat je eerst je eigen post gaat opzoeken om daar op een linkje te klikken
Ook lijkt het me weinig zinvol om die jump-tag te ondersteunen voor slechts deze ene usecase, want andere toepassingen kan ik me niet bedenken
Maar persoonlijk lig ik het liefste achterover en scroll ik een beetje door het topic naar beneden.
Home werkt ook; My apologies
Ok ok. Ik zal voortaan mijn rechterhand naar de homeknop verplaatsenErkens schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:14:
[...]
Dat lijkt mij ook praktischer dan dat je eerst je eigen post gaat opzoeken om daar op een linkje te klikken
Ook lijkt het me weinig zinvol om die jump-tag te ondersteunen voor slechts deze ene usecase, want andere toepassingen kan ik me niet bedenken
Iig thnx voor de tip
[ Voor 40% gewijzigd door Matis op 20-04-2009 13:16 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Je wist niet dat de Home-toets bestond? 
En als je alles met de muis wilt doen kan je een muis kopen met meerdere knoppen en een knop aan de Home-toets binden, heb ik ook en dat is ideaal
En als je alles met de muis wilt doen kan je een muis kopen met meerdere knoppen en een knop aan de Home-toets binden, heb ik ook en dat is ideaal
The devil is in the details.
Of je koopt een muis met meerdere knoppen waarbij je aan eentje de "HOME" knop toe kent 
Anyway, het "probleem" is nu voor jou opgelost denk ik
* Erkens schopt Hahn, niet even snel voor mij posten als ik met een collega aan het praten ben!
Anyway, het "probleem" is nu voor jou opgelost denk ik
* Erkens schopt Hahn, niet even snel voor mij posten als ik met een collega aan het praten ben!
[ Voor 26% gewijzigd door Erkens op 20-04-2009 13:18 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()