Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[forum/feat] #top toevoegen aan posts

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11 18:08

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Beste Devvers,

ik zit tegenwoordig op wat topics met relatief veel posts. Zelf heb ik het aantal posts per pagina op 100 staan, maar ik wordt gek van het gescroll door de pagina's.

Nu heb ik aan mijn signature de jump tag toegevoegd, maar die wordt (heel verstandig) niet geparsed.

Derhalve zal ik jullie willen vragen of er een mogelijkheid bestaat om een #top jump te kunnen maken.

Dit omdat bovenin de balk vaak de bookmarks en/of directmessages aangeklikt worden door mij.

Of jullie kunnen natuurlijk de jump tag wel laten parsen zodat ik iig mijn eigen #top button kan maken.

Ik hoor t wel.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Wat is er mis met de HOME toets op je toetsenbord :?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Orion84 schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:10:
Dat lijkt mij ook praktischer dan dat je eerst je eigen post gaat opzoeken om daar op een linkje te klikken 8)7

Ook lijkt het me weinig zinvol om die jump-tag te ondersteunen voor slechts deze ene usecase, want andere toepassingen kan ik me niet bedenken ;)

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11 18:08

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Orion84 schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:10:
:$ helemaal niets. Wist niet eens dat dat bestond joh.

Maar persoonlijk lig ik het liefste achterover en scroll ik een beetje door het topic naar beneden.

Home werkt ook; My apologies :9
Erkens schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:14:
[...]

Dat lijkt mij ook praktischer dan dat je eerst je eigen post gaat opzoeken om daar op een linkje te klikken 8)7

Ook lijkt het me weinig zinvol om die jump-tag te ondersteunen voor slechts deze ene usecase, want andere toepassingen kan ik me niet bedenken ;)
Ok ok. Ik zal voortaan mijn rechterhand naar de homeknop verplaatsen :+

Iig thnx voor de tip ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Matis op 20-04-2009 13:16 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11 23:18
Je wist niet dat de Home-toets bestond? :+

En als je alles met de muis wilt doen kan je een muis kopen met meerdere knoppen en een knop aan de Home-toets binden, heb ik ook en dat is ideaal :P

The devil is in the details.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Of je koopt een muis met meerdere knoppen waarbij je aan eentje de "HOME" knop toe kent :)

Anyway, het "probleem" is nu voor jou opgelost denk ik :P

* Erkens schopt Hahn, niet even snel voor mij posten als ik met een collega aan het praten ben!

[ Voor 26% gewijzigd door Erkens op 20-04-2009 13:18 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.