no comment
zie sig voor naam
en ik speel meestal ff quake 3 en UT en dan als dat allemaal goed gaat zet ik em hoger
totdat ie blijft hangen of als ik allemaal witte puntjes zie
en voilla je hebt je max gehaald
niet geoc-ed haal ik 175@210 en 166@200 (zonder enig beeldkwaliteitverlies)
maar ik ga er een 486 cooler opzetten
en ik speel meestal ff quake 3 en UT en dan als dat allemaal goed gaat zet ik em hoger
totdat ie blijft hangen of als ik allemaal witte puntjes zie
en voilla je hebt je max gehaald
niet geoc-ed haal ik 175@210 en 166@200 (zonder enig beeldkwaliteitverlies)
maar ik ga er een 486 cooler opzetten
Verwijderd
Gewoon 3d mark 2000 downloaden en dan ervoor en erna benchen http://www.download.com
Ik heb ook net mijn Gforce 2 MX overgeclockt met 3dmark 4202 naar 4586. mijn core en geheugen staan op 191 mhz als je daarover gaat moet je ff een fannetje kopen
Ik heb ook net mijn Gforce 2 MX overgeclockt met 3dmark 4202 naar 4586. mijn core en geheugen staan op 191 mhz als je daarover gaat moet je ff een fannetje kopen
ik heb geen fannetje en ik kom makkelijk over de 200
Verwijderd
word ie dan niet erg heet?Op dinsdag 27 februari 2001 21:15 schreef frenkpie het volgende:
ik heb geen fannetje en ik kom makkelijk over de 200
ik heb hem met klein fannetje (past precies op de sink) op 200/205
..zonder enig haperen of wat
Verwijderd
ik kom ook wel over de 200 maar dan met beeld verlies.krijg dan storingen er door heen. moet nog ff een blue orb kopen..of een andere goede cooler die er mooi oppast. en veel koelpasta. !!!:)
jammer dat er geen proggie is hoewarm je videokaart word. only asus v7100 heeft dat (zeggen ze)
jammer dat er geen proggie is hoewarm je videokaart word. only asus v7100 heeft dat (zeggen ze)
hmm, ik draai op een Hercules GF 2 MX DDV dinges core 220 MHz en mem op 230 MHz, core met blue orb en arctic silver, mem niet gekoeld zonder problemen (nou ja, moest ff alle condensatoren verhuizen naar de achterkant van de kaart)
Ik heb hem nu staan op 200mem/200core met
een goedkoop gelagerd fannetje + koelpasta...
Spellen lopen nogal 'es vast... maar dat gebeurde ook zonder overklokken.
score 1024x768/16 nu 5100 ipv 4600 niet overklokt.
een goedkoop gelagerd fannetje + koelpasta...
Spellen lopen nogal 'es vast... maar dat gebeurde ook zonder overklokken.
score 1024x768/16 nu 5100 ipv 4600 niet overklokt.
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Pagina: 1