Misschien geen duidelijke titel, maar ik weet niet hoe ik mijn probleem moet benoemen.
Het probleem:
Ik maak een registratieproces in 3 stappen.
Deze stappen hebben elk hun eigen pagina, met elk hun eigen formulier.
Bij de stap2 pagina heb je bijvoorbeeld een 'verder' en een 'terug' link.
Ik wil dat de ingevulde data bewaard blijft als men van deze links gebruik maakt. De links zorgen er dus voor dat het formulier gepost wordt, en ik sla het serverside op en koppel dit aan de sessie van de gebruiker.
Met javascript verander ik de target van het formulier nagelang er op de verder of terug link is geklikt.
Maar nu mijn vraag, is dit mogelijk zonder javascript? Hoe kan ik dit in godsnaam oplossen dat er binnen 1 formulier 2 submits zitten die allebei een andere target genereren voor het formulier zonder javascript?
Iemand een idee?
Het probleem:
Ik maak een registratieproces in 3 stappen.
Deze stappen hebben elk hun eigen pagina, met elk hun eigen formulier.
Bij de stap2 pagina heb je bijvoorbeeld een 'verder' en een 'terug' link.
Ik wil dat de ingevulde data bewaard blijft als men van deze links gebruik maakt. De links zorgen er dus voor dat het formulier gepost wordt, en ik sla het serverside op en koppel dit aan de sessie van de gebruiker.
Met javascript verander ik de target van het formulier nagelang er op de verder of terug link is geklikt.
Maar nu mijn vraag, is dit mogelijk zonder javascript? Hoe kan ik dit in godsnaam oplossen dat er binnen 1 formulier 2 submits zitten die allebei een andere target genereren voor het formulier zonder javascript?
Iemand een idee?