Ik heb sinds 2 weken een aansluiting op Vodafone Vast Internet en Bellen (ADSL + VOIP). Helaas is het modem kwijt geraakt bij de verzending, en om niet te lang hoeven te wachten heb ik via Marktplaats een Speedtouch modem op de kop getikt. De ADSL verbinding heb ik aan de praat gekregen, maar VOIP is nog wel wat lastiger. Er zijn nergens instellingen te vinden. Vodafone gaat er blijkbaar vanuit dat men alleen het door hun meegeleverde modem gebruikt. Is er iemand die weet wat de VOIP instellingen moeten zijn? In Speedtouch termen gaat het om de Registrar en Proxy.
Iemand die zelf bij Vodafone klant is en wellicht weet wat de instellingen moeten zijn?
http://www.speedlinqsuppo...task=view&id=82&Itemid=29Roog1317 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 23:40:
Iemand die zelf bij Vodafone klant is en wellicht weet wat de instellingen moeten zijn?
Hier kan je afkijken, let op de All-in (BaByXL) versie. Mensen die vroeger een Speedlinq All-in abonnement met bellen hadden hebben exact dezelfde instellingen.
Met de laatste configuratie tool op www.speedtouch.nl moet het ook kunnen, dan kiezen voor ISP met RFC1483 als router met telefonie.
[ Voor 25% gewijzigd door bjck op 22-04-2009 00:16 ]
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Helaas werken de instellingen van Speedling ook niet. Nog een andere suggestie?
Beste RV Dodewaard,
Heeft u al informatie hoe u de Speedtouch dient in te stellen voor Vodafone Vast Ineternetten en Bellen? Ik heb namelijk zelf hetzelfde probleem. Ik wil niet de standaard modem van vodafone gebruiken omdat deze niet wireless is. Ik wil daarom mijn Speedtoch draadloos modem aansluiten.. maar de handleiding van vodafone beschrijft enkel de instellingen voor het standaard modem. Ik heb dus geen informatie over proxy en regisgtrar instellingen
En krijg internet en het bellen dan ook niet aan de praat
Weet u al meer? Of iemand anders de oplossing?
Ik hoor het graag!
Alvast bedankt voor uw hulp!!!
Heeft u al informatie hoe u de Speedtouch dient in te stellen voor Vodafone Vast Ineternetten en Bellen? Ik heb namelijk zelf hetzelfde probleem. Ik wil niet de standaard modem van vodafone gebruiken omdat deze niet wireless is. Ik wil daarom mijn Speedtoch draadloos modem aansluiten.. maar de handleiding van vodafone beschrijft enkel de instellingen voor het standaard modem. Ik heb dus geen informatie over proxy en regisgtrar instellingen
En krijg internet en het bellen dan ook niet aan de praat
Weet u al meer? Of iemand anders de oplossing?
Ik hoor het graag!
Alvast bedankt voor uw hulp!!!