Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie nu de beste allround mediaplayer.

Na een hoop research heeft eigenlijk alle players wel een minpuntje.

Tevens verschillen de prijzen ook nogal wat.

Na een hoop reviews en topics moet ik tog zeggen dat kwa prijs kwaliteit van de Wd tv player mij het beste uit de bus zie komen.

Jullie ervaring hierin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42
Voor ieder wat wils.. Aan de WD heb ik bijv. helemaal niets aangezien die niet kan streamen. Voor mij dus een HDX-1000 (of PCH had evt ook gekund, zelfde firmware, maar lelijker kastje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok dat is duidelijk.

Streamen is voor mij niet echt belangrijk. Zelf heb geen probleem om een hd even aan een usb te hangen.

En video streamen direct op je tv zonder opslag ertussen is ook niet altijd even soepel van beeld volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
Voor mij de WDTV:
Slechts 89 euro, speelt zo goed als alles probleemloos af, ik kijk er hier altijd 720p (en soms 1080p) scene releases op en die hebben het tot nu toe ALTIJD perfect gedaan. Beeld via HDMI, geluid via optical naar het goedkoopste home cinema setje van LG met DTS downmixing (180 euro dacht ik). Geluid en beeld zijn beiden perfect. Met de nieuwste firmwares is de WDTV ook sterk verbeterd qua ondertiteling, geluid, beeld en thumbnails.
Het enige klein minpuntje vind ik dat DVD menu's (nog) niet ondersteund worden, sommige DVD's (ifo/vob of iso) hebben dus geen selecteerbare ondertitels. Meestal lukt het wel zonder menu maar soms helaas niet. Dit is echter maar een klein minpuntje want DVD's kijk ik meestal gewoon op het Home Cinema setje.

[ Voor 0% gewijzigd door Pap3rclip op 20-04-2009 16:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
wat wil je? Als je alleen vanaf een HD of USB Stick wil spelen is een WD TV afdoende, wil je echt een hardcore player met HD en netwerk, dan moet je een HDX1000/PCH hebben, die zijn min of meer hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:42
Vergeet de Conceptronic CFULLHDMAi niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Max
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:01

Mad Max

Altijd nieuwsgierig

Allround betekent alles afspelen via alle media vanaf allerlei bronnen. Daar lijkt mij de CFullhdma het beste in. Die WD TV Player heeft niet eens een netwerkaansluiting. Terwijl je aan de cfullhdma wel een usbschijf kan aansluiten. De cfullhdma wordt ook nog eens voorzien van alle nieuwe videoformaten door een actieve leverancier.

Zoiets als de wd speler leek mij eerst wel aardig. Uiteindelijk toch gekozen voor de cfullhdma omdat ik dan niet steeds alles hoef los te koppelen om nieuwe dingen op te zetten. Lekker makkelijk via het netwerk of via de usbaansluiting als iemand eens een stickje met foto's meebrengt.

Soms f0t0gr@@f (7D + 10-22 f3.5-4.5 + 17-55 f2.8 IS + 35 f1.4L + 85 f1.2 II L + 70-200 f2.8 IS L + 580EX )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zelf ben ik het zat om telkens mijn dvd's (vaak vob files) te branden en dan af te spelen.

Ik heb stapelsssssssssss dvd's in de kast liggen gebrand waar je eigenlijk nooit meer wat mee doet.

De wd player is in het weergeven van gewone dvd's niet de beste keuze begreep ik. Beeldkwaliteit zou minder wezen dat wanneer je het brand?

Streamen is voor mij niet noodzakelijk idd. Loop net zo goed 5 meter naar me pc om files erop en eraf te gooien.

Veel mensen kijken hier HD beelden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog weinig content tegen kom van HD met NL subs. WEl veel series en dergelijke maar allemaal alleen in het engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Of doen jullie de subs inbranden in de hd materiaal. DAT KAN NATUURLIJK OOK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:07

lordsnow

I know nothing

Ik heb de Search gebruikt op zoek naar een antwoord op mijn vraag. Het antwoord niet kunnen vinden, maar deze post wel dus stel ik mijn vraag hier maar.

Een vraagje voor de mensen die er verstand van (ervaring mee) hebben: als je moest kiezen tussen de Conceptronic CFULLHDMAi en de HDX-1000 welke zou je dan kiezen, en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de hdx kan harddisk in, de cfullhdmai niet... wel weer een externe harddisk.

ik moet zeggen zelf het meest gecharmeerd te zijn van NAS icm een mediastreamer. Zo kun je namelijk makkelijk in iedere kamer al je films bekijken.

*weg*

[ Voor 18% gewijzigd door RoD op 03-07-2009 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Over beide mediaspelers kun je ervaringen lezen in dit subforum. Weeg het voor jezelf af, en maak dan je keuze. We verwachten dat je dit zelf kunt. Wij gaan niet voor jou beslissen.

Overigens wordt het kicken en kapen van een topic niet op prijs gesteld.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.