Mijn AMD systeem met Vista Professional is ineens al zijn favorieten kwijt. Mijn opstartfolder bevat slechts twee nieuwe links: 2baksa en 9down (waarvan mcafee sitadvisor een negatief advies geeft) Ook de opstartpagina's zijn ineens verdwenen. In plaats daarvan start ik plotseling op met startpagina.nl. Ik heb uiteraard een actuele virusscanner draaien (Nod 32 2.7), maar die heeft niets gesignaleerd. Dit voelt niet goed en het is knap lastig. Is het mogelijk om de favorieten terug te krijgen en wat kan de oorzaak zijn?
Vista professional ? Business of home premium misschien ?
Weet je ook zeker dat niemand anders achter je laptop heeft gezeten ?
Recent illegale software geinstalleerd wellicht? Dit ruikt toch naar een virus.
Enige wat me zo te binnenschiet is een systeemherstel naar paar dagen terug toen je favorieten nog zoiezo had.
Vantevoren wel even flink met een virusscanner erover heen en liefst ook na je systeemherstel.
Weet je ook zeker dat niemand anders achter je laptop heeft gezeten ?
Recent illegale software geinstalleerd wellicht? Dit ruikt toch naar een virus.
Enige wat me zo te binnenschiet is een systeemherstel naar paar dagen terug toen je favorieten nog zoiezo had.
Vantevoren wel even flink met een virusscanner erover heen en liefst ook na je systeemherstel.
>>> BV
Als je op eens zonder eigen (bewust) toedoen extra toestanden krijgt mag je best wel wat dieper erop ingaan.
Als je op eens zonder eigen (bewust) toedoen extra toestanden krijgt mag je best wel wat dieper erop ingaan.
[ Voor 90% gewijzigd door alt-92 op 20-04-2009 15:42 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik had precies hetzelfde probleem, geen idee hoe het kwam... nog niet eigenlijk!
Zojuist wel de favorieten kunnen herstellen dooreEigenshappen van de map favorieten te openen en naar het tabblad Vorige versies te gaan, hier kun je een oude versie van je favorieten herstellen...
Zojuist wel de favorieten kunnen herstellen dooreEigenshappen van de map favorieten te openen en naar het tabblad Vorige versies te gaan, hier kun je een oude versie van je favorieten herstellen...