Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Het lijkt er op dat deze alinea op pagina 1 tijdens de eindredactie gesneuveld is...
Ok, en nu? 
Ik wil niet dwars doen ofzo, maar ik zie nog geen veranderingen. Verder snap ik ook wel dat dit geen prioriteit (meer) heeft, maar wat is jullie plan nu? Alsnog wijzigen? Zo laten?
Persoonlijk vind ik het slordig/rommelig overkomen als ik het artikel lees en dan ineens, bij een stuk over typografische vernieuwingen, een mededeling van: "Deel 2 van 'Windows 7 nader bekeken' volgt op zaterdag zondag."
Ik wil niet dwars doen ofzo, maar ik zie nog geen veranderingen. Verder snap ik ook wel dat dit geen prioriteit (meer) heeft, maar wat is jullie plan nu? Alsnog wijzigen? Zo laten?
Persoonlijk vind ik het slordig/rommelig overkomen als ik het artikel lees en dan ineens, bij een stuk over typografische vernieuwingen, een mededeling van: "Deel 2 van 'Windows 7 nader bekeken' volgt op zaterdag zondag."
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Dit blijft inderdaad ongewijzigd. Toen we er achter kwamen had de review al bijna 100.000 views, dus dan heeft het weinig zin meer om aan te passen.
Als ik heel eerlijk ben vind ik dit een beetje verkeerde instelling, je wilt toch kwaliteit hoog houden, het is haast geen werk. (regel knippen, omhoog scrollen, regel plakken) had al 3 dagen gedaan kunnen zijn en zorgt ervoor dat een nu "ouder" artikel er weer netjes uit ziet.Wilbert de Vries schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:07:
Dit blijft inderdaad ongewijzigd. Toen we er achter kwamen had de review al bijna 100.000 views, dus dan heeft het weinig zin meer om aan te passen.
Het is toch ook een beetje eer aan je werk?
Anders kun je net zo goed alle artikelen van ouder dan 3 maanden maar truncaten tot 150 tekens, het wordt toch niet meer genoeg gelezen, kost database ruimte en de kwaliteit hoeft niet meer hoog gehouden te worden.
Mja