PC opstarten grijs scherm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeRciLess
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-09 13:09
Hallo,

na al een lange periode met problemen met de pc doet hij nu helemaal niks meer, wat zwaar frusterend is omdat ik een hoop cadtekeningen met daarin vele uren op heb staan.

Hiervoor waren al vaker kleine problemen, wanneer ik de computer pas heb gestart moet ik eerst wachten totdat hij 2 blauwe schermen krijgt. Dus 2x herstarten voordat je pas kan beginnen, na de schermen heb je ook geen problemen meer.

Ook had ik vaak problemen met opstarten dat hij helemaal niks deed, maar wanneer ik de geluidstekker eruit hield deed die het weer. Of de kabel van het toetsenbord of muis.

Nu sinds een week had ik ook last van grijse schermen, waar ik 5 minuten mee bezig was met de aan/uit knop in te drukken totdat die eindelijk goed opstartte.

Maar nu vandaag blijft die gewoon een grijsscherm houden, ben al 10minuten bezig geweest met proberen op te starten maar het mag maar niet lukken. Ook verschillende kabels eruit halen en opstarten wil niet lukken.

Ik ben ten einde raad en zal niet weten wat zo'n grijs scherm betekent, wat kan ik nog meer proberen. Ik kan nog niet eens in bios komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Volg deze eens Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Best ook de volledige specs geven van het systeem zoals bv de voeding etc.

Edit: Sorry >:) :X O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Graviton12 op 19-04-2009 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:15

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Neem de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens stap-voor-stap door (niet alleen lezen, maar ook daadwerkelijk testen!), je kunt zo goed tot de conclusie komen waar je probleem ligt.

Mocht je er niet uitkomen, geef dan een duidelijke en zo uitgebreid mogelijke beschrijving van je probleem (+ specs). Succes!

edit:
Damn you, Graviton :(

[ Voor 5% gewijzigd door Mad Marty op 19-04-2009 19:28 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topic van 2009... Maarja. Heb het zelfde met cad-tekenen. (Solidworks). Mee oppassen dus!