Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[feature]Spellingschecker

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views

Verwijderd

Topicstarter
Misschien is het eerder gevraagt maar is het niet in de search naar voren gekomen.

Maar ik vroeg me af of er een spellingschecker kan komen in de postform?
Zodat je wanneer je post nog even je tekst kan laten nakijken?

Verwijderd

Daar hebben we Firefox voor. Die heeft een ingebouwde spellingschecker.

Verwijderd

Topicstarter
Maar niet in IE...

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:01
Welke versie van ie? Met uitbreidingen kan het ook prima in IE7 (en 8 indien je ie7pro installeert voor IE8.)

[ Voor 16% gewijzigd door asfaloth_arwen op 19-04-2009 17:04 ]

Specs

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:31

Haan

dotnetter

Daar heb je dan wel [url=ie spelling check]add ons[/] voor.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Topicstarter
Beetje belachelijk om dan weer een hele bieb aan addons te installeren. Maar okay.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het lijkt me nogal maf om functionaliteit in het forum in te bouwen die in een fatsoenlijke browser gewoon geïntegreerd zou moeten zitten. De complexiteit van het maken en onderhouden van een woordenlijst, tegen die lijst checken tijdens het typen in Javascript en dan nog eens de vervelende botsingen tussen wat de ingebouwde checker van Firefox zegt en wat onze eigen spellchecker zou zeggen maakt het voor mij nogal onwenselijk. Ik browse liever niet langzamer omdat een spellingscontrole moet draaien in Javascript. :P
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 17:05:
Beetje belachelijk om dan weer een hele bieb aan addons te installeren. Maar okay.
Maar het is wél normaal om dan maar te verwachten dat elke site zijn eigen spellingscontrole inbouwt? Jij gebruikt blijkbaar een browser die niet voldoet aan iets wat je zou willen, maar als er oplossingen genoemd worden is dat belachelijk? Dat vind ik, no offense intended, ook een beetje belachelijk hoor. ;)

[ Voor 27% gewijzigd door NMe op 19-04-2009 17:10 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Met NMe; dat is functionaliteit die een browser zou moeten bieden hetgeen dus ook het geval is middels add-ons, ik gebruik het ook :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.