Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, Ik ben een middelbare scholier (5 VWO op het Ostrealyceum in Goes) en ik moet voor het schoolvak economie een onderzoek doen naar de marktpositie van een bepaald beroep. Ik wil zelf later ook misschien luchtverkeersleider worden, dus besloot ik om dit onderzoek over het beroep 'luchtverkeersleider' te doen.

Voor dit onderzoek zijn antwoorden op een paar vragen van cruciaal belang, deze vragen staan onderaan dit bericht.

Bent u iemand die verstand denkt te hebben van deze zaken, of kent u iemand die er verstand van heeft, reageer dan alstublieft.
Antwoorden/voorspellingen naar mij toe mailen kan ook, mijn emailadres is:
*spam*
Graag even uw functie/beroep bij uw reactie plaatsen.

De vragen:

1. Hoeveel nieuwe werknemers stromen er op dit moment per jaar binnen bij de Nederlandse luchtverkeersleiding?

2. Hoeveel vacatures staan er op dit moment open om als luchtverkeersleider te werken? Of zijn er geen eigenlijke vacatures, maar is er wel gagarandeerd werk voor mensen met de opleiding luchtverkeersleider?

3. Is de hoeveelheid luchtverkeersleiders in Nederland de laatste jaren gedaald of gestegen?

4. Wat is de/uw verwachting over de marktpositie van een luchtverkeersleider over 5 jaar? (Bijvoorbeeld salarisstijging/daling, meer werk/ minder werk, meer luchtverkeersleiders/minder verkeersleiders en veel vacatures/ weinig vacatures)

5. Waar is uw antwoord bij vraag 4 op gebaseerd? (bijvoorbeeld de economische crisis, overheidsbestedingen of het aantal vluchten per jaar)

Ik zou heel erg blij zijn als ik antwoorden/voorspellingen kreeg.

Alvast heel erg bedankt voor de moeite!

Groeten Puck Kole

[ Voor 0% gewijzigd door moto-moi op 19-04-2009 16:42 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Google op luchtverkeersleider, vindt de vacatures, bel het nummer dat daar in staat en vraag daar deze vragen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

With Joost ( O+ ), hier je spul neerdumpen om je gemakkelijk er vanaf te maken kan nooit de bedoeling zijn van die opdracht lijkt me..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.