Toon posts:

Acer aspire 5310

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik heb een acer aspire 5310,maar als ik een flash disk in stop,kan hij hem niet vinden? Dus ik zie hem niet bij mijn deze computer? Kan iemand me helpen??

Alvast bedankt..

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:31
zelf wellicht al iets geprobeerd te doen? verder drivers opnieuw geinstalleerd?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:45
Staat USB wel ingeschakeld in de BIOS? (ik neem aan dat het om een USB stick gaat?)

Verwijderd

Topicstarter
stijnovinchi schreef op zondag 19 april 2009 @ 17:04:
zelf wellicht al iets geprobeerd te doen? verder drivers opnieuw geinstalleerd?
Ja,alles is goed geinstalleerd..

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:12
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 20:02:
[...]

Ja,alles is goed geinstalleerd..
Is het een losse laptop ?
Dus niet in een netwerk van je werk ofzo waar dit met een domain policy disabled kan zijn ?

Kun je hem anders wel bij de Disk Manager zien ?
(misschien komt hij niet als schijf in deze computer maar is hij er wel en moet je hem nog een drive letter geven)

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:09
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 16:37:
Mensen,

Ik heb een acer aspire 5310,maar als ik een flash disk in stop,kan hij hem niet vinden? Dus ik zie hem niet bij mijn deze computer? Kan iemand me helpen??

Alvast bedankt..
Ik ga vanuit dat je een USB stickje bedoelt? En dat het probleem is dat deze niet herkend wordt door het systeem nadat je deze hebt aangesloten? Uitgaande van het laptop model, ga ik ook vanuit dat je Vista gebruikt.

Het probleem dat je USB stickje niet herkend word is waarschijnlijk dat de drive letter van je USB stickje al gebruikt word door een andere station.

Je zou dan het volgende moeten doen om dit te verhelpen.

- Plug je USB stickje in het USB poort. Als het goed is zal bij "Deze computer" het USB stickje niet worden weergeven.
- Ga naar, Start -> Configuratie-> Systeem en Onderhoud-> Systeembeheer->Computer beheer.
- Er opend zich een venster. Aan de linkerkant van de venster zie dan Schijfbeheer staan.
- Klik hierop.
- Je ziet in het midden van de venster de stations verschijnen welke allemaal door Windows worden herkend. Als het goed is zie dan ook je USB stickje erbij staan.
- Selecteer in deze venster je USB stickje met rechtermuis knop en selecteer "Stationsletter en paden wijzigen".
- Er opend zich een nieuwe venster en je wijzigd de stationletter van je USB stickje naar een leter welke nog niet is gebruikt.
- Selecteer "Ok".
- Sluit alle vensters af en start eventueel opnieuw op om alles even te testen. :)
Pagina: 1