Ik kom er niet uit.
Situatie schets.
2 computers achter de zelfde LinkSys WAG200G Modem - Router ADSL Gateway
de laptop met FileZilla Client en een werkstation met FileZilla Server
de laptop met Windows Vista B en het werkstation met Windows XP Pro
via Terminal Server RDP wel contact kunnen maken met de Virtual Server omgeving die boven op de Windows XP Pro gastheer OS draait maar geen FTP toegang tot de zowel de Windows XP Pro werkstation als de virtuele server OS die middels Parallels Workstation op de Win XP Pro machine draait.
In FileZilla de volgende instellingen gezet

Via mijn laptop wil ik via ftp contact maken met het werkstation en ook met de virtuele server die daarop draait. In mijn LinkSys WAG200G ADSL Gateway heb ik de volgende settings

De FAQ van FileZilla brengt mij niet dichterbij een oplossing voor het uitblijven van een connectie
Situatie schets.
2 computers achter de zelfde LinkSys WAG200G Modem - Router ADSL Gateway
de laptop met FileZilla Client en een werkstation met FileZilla Server
de laptop met Windows Vista B en het werkstation met Windows XP Pro
via Terminal Server RDP wel contact kunnen maken met de Virtual Server omgeving die boven op de Windows XP Pro gastheer OS draait maar geen FTP toegang tot de zowel de Windows XP Pro werkstation als de virtuele server OS die middels Parallels Workstation op de Win XP Pro machine draait.
In FileZilla de volgende instellingen gezet

Via mijn laptop wil ik via ftp contact maken met het werkstation en ook met de virtuele server die daarop draait. In mijn LinkSys WAG200G ADSL Gateway heb ik de volgende settings

De FAQ van FileZilla brengt mij niet dichterbij een oplossing voor het uitblijven van een connectie