Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi GoT

Ik ben opzoek naar nieuwe in-ear oordopjes voor mij ipod touch. ik luister elke dag in het verkeer en in een te drukken klas ik wil dus oortjes die mooi geluid leveren en ook bijna geen achtergrond geluid doorlaten. ik heb ongeveer 4 maanden met mijn ep-630 gedaan wat ik op zich wel goede oordopjes vind maar ik wil dit keer wat beteren.
Ik heb zelf wat mooie dingen gevonden:

-shure es110
-de Shure es210 (wel wat boven mijn budget )
-AKG K-340
-ep-830
-Ultimate Ears fi 3
-Denon AH-C452

wat mij zelf wel fijn lijkt zijn oortjes waarbij je het draadje eraf kunt halen zodat een kabelbreuk niet je de dood is van een koptelefoon.
welke van deze is nou echt goed of slecht ( heb gelezen dat de shure es110 rommel is ) of heb je zelf nog een aanvulling welke ik zou moeten kopen?

Mvg
Stoondje

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Aan welke denk je zelf? Waar twijfel je nog over? En welke specifieke vragen heb je? De vraag "welke moet ik nemen?" is veel te a-specifiek om te beantwoorden :)

Verwijderd

Topicstarter
ik denk zelf aan ultimate ears super.fi 3 alleen ik kan er geen winkel voor vinden. wat ik me afvraag welke koptelefoon geeft mooi geluid voor het genre rock en krijg ik een grote verbetering is tegenover de ep-630?

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:29
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 17:26:
ik denk zelf aan ultimate ears super.fi 3 alleen ik kan er geen winkel voor vinden. wat ik me afvraag welke koptelefoon geeft mooi geluid voor het genre rock en krijg ik een grote verbetering is tegenover de ep-630?
Die Shure's zijn zeker geen verbetering vergeleken met je EP-630, ze hebben te weinig bass en de treble is ook bagger.
je kunt wel wat UK webshops vinden voor de Super.fi 3 (er is voglens mij maar 1 Nederlandse webshop die ze overpriced verkoopt)

en wat voor geluid zoek je ?
veel bass ?
goede treble ?
etc

[ Voor 5% gewijzigd door andyy op 19-04-2009 22:31 ]

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:54

mr.paaJ

generatie cmd+z

volgens mij zijn de ultimate ear series sinds kort bij de MM te krijgen. In Utrecht hebben ze ze in de reclame loop. Misschien wel even de moeite waard om eens te kijken. (in ear is waarschijnlijk niet te beluisteren? maar je kan het altijd proberen)

[ Voor 6% gewijzigd door mr.paaJ op 30-04-2009 20:55 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep