Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragao Cell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-09 02:50
Afbeeldingslocatie: http://www.shikake.nl/wp-content/uploads/2009/02/lg-gd900-1.jpg

Specificatie's:

S-Class Touch UI
TFT Capacitief Touchscreen scherm met 16 miljoen kleuren
480 x 800
3.0 inch scherm
Transparant Touch gevoelig toetsenbord
Multi-touch
Handschrift herkenning
Accelerometer

8 megapixel camera
3264x2448 pixels
Video opname
Autofocus
LED Lampje

HSDPA 7.2 Mbps
Wi-Fi 802.11 b/g
Micro SD tot en met 16GB

Dolby Mobile
DivX en Xvid support
TV Out

Verwachte release week: 21
Verwacht release prijs: €350

Afbeeldingslocatie: http://www.cellphones.ca/news/upload/2009/02/lg-gd900-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tecnoplaneta.files.wordpress.com/2009/03/lg-gd900-see-thru-phone.jpg

Video:
Officiële promo

Links:
LG GD 900 - GSMArena
Toestelverwachtingen - Allaboutphones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:20

g0tanks

Moderator CSA
Ik vind dat doorzichtig toetsenbord nogal nutteloos. Er hoeft maar een beetje zonlicht te zijn en je ziet al niks meer.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Ik vind het best een mooi toestel, en het doorzichtige keyboard is een echte eye candy. Maar ik hoop niet alleen eye candy, en dat het ook echt werkt. Ik heb mijn bedenkingen, net zoals g0tanks.

Maar eerst zien dan geloven. In het donker aan de bar zal het er vast gaaf uitzien :D

Wel nice van het capatative scherm.

[ Voor 6% gewijzigd door Beta op 20-04-2009 19:19 ]

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragao Cell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-09 02:50
Beta schreef op maandag 20 april 2009 @ 19:18:
Ik vind het best een mooi toestel, en het doorzichtige keyboard is een echte eye candy. Maar ik hoop niet alleen eye candy, en dat het ook echt werkt. Ik heb mijn bedenkingen, net zoals g0tanks.

Maar eerst zien dan geloven. In het donker aan de bar zal het er vast gaaf uitzien :D

Wel nice van het capatative scherm.
Idd het ziet er schitterend uit! Hopelijk hebben ze het dusdanig getest dat het wel in de praktijk goed kan worden gebruikt.

Ik moet eerlijk zeggen toen ik het promo clipje zag (Zie TS) was ik meteen verkocht.
En hopelijk kijken ze ook naar de Arena om eventueel wat bugs uit hun S Class interface weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is een filmpje te zien van de LG GD900.

Hierin is de werking van het transparante touch gevoelige toetsenbord goed te zien.

Ziet er goed uit naar mijn idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een releasedata bekend???
Kijk nl. erg uit naar de GD900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

http://www.portablegear.n...tal_eind_juni_te_koop.htm meldt "eind juni", dus dat zal niet lang meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de LG Crystal vandaag gekocht, wat een relaxed ding. Het touchpad is super strak gemaakt en, waar ik eerst nog bang voor was, heeft geen plastic look & feel.

De camera van deze GSM valt wel wat tegen, in vergelijking met bijv SE C905.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vandaag binnengekregen en het is echt een toptoestel, voornamelijk de kwaliteit van de filmpjes is enorm goed en de interface is heerlijk. Ik was ook verbaasd over hoe goed het toetsenbord werkt ik heb letterlijk nog geen enkele keer een verkeerd nummer gekozen oid.

Ik heb wel nog een vraag weet iemand hoe ik de verlichting van het toetsenbord kan regelen want het gaat nu binnen een paar seconden uit als je het niet aanraakt en dat vind ik wel erg snel. De optie heb ik nog nergens kunnen vinden dus ik hoop dat iemand anders weet hoe ik dat kan regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le-Go
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-10-2009
Weet niet of je bij scherm-instelling het 'automtisch contrast' hebt uitstaan, hierdoor blijft het transprant toetsenbord langer verlicht en kun je nog eens extra de helderheid regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 16:18

musicer

Press any key to continue....

toetsenbord lijkt me heel erg kras gevoelig. doe mij maar een touchscreen met een screenprotectortje. voor de rest echt een dikke 10 voor het design :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gies333
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08-2022
Hoop dat iemand antwoord heeft op mijn vraag:
Mijn vriendin is in het bezit van een Crystal, en moet zeggen, super telefoontje hoor! Wi-fi is ook ingesteld en daar gaat mijn vraag dan over. Heb gegoocheld en de handleiding doorgelezen maar, ik heb dus niet kunnen vinden hoe ik de 'streaming-instellingen' kan wijzigen in het Wi-Fi netwerk. Bij mobiele Youtube filmpjes krijg ik dus steeds een 'Time-out'.

Streaming instellingen: UDP-poortnummer 1024 tot 32000
Beschikbare internetprofielen: 'Mobiel internet' en 'KPN Steaming'

Terwijl ik vanuit het hoofdmenu kies:
Verbinding -> Internet profielen -> 3 keuzes heb:

'Mobiel internet' en 'KPN Steaming' en 'Wi-Fi'

In het menu 'Streaming' staat Wi-Fi er dus niet bij... Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
Ik ben benieuwd of de GD900 gebruik maakt van de Rockchip RK2808 chipset, waar eerder over werd gespeculeerd. Helaas levert Google niks op, ik ga nu proberen contact te zoeken met LG.

Nou, ik heb net gebeld en kreeg één of andere huppelkutje aan de lijn dus ik wist meteen al dat wordt niks.

Ik: "Ik heb een vraagje over de GD900. Weet u welke chipset erin zit?"
LG: "Welke wat???"
Ik: "Laat maar.. Kunt u het navragen bij de TD?"
LG: "Daarvoor kun u het beste naar een winkel."

Naja, dan zal ik het maar navragen bij een winkel he. :)

[ Voor 38% gewijzigd door chim0 op 26-08-2009 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

chimo schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:19:
Ik ben benieuwd of de GD900 gebruik maakt van de Rockchip RK2808 chipset, waar eerder over werd gespeculeerd. Helaas levert Google niks op, ik ga nu proberen contact te zoeken met LG.

Nou, ik heb net gebeld en kreeg één of andere huppelkutje aan de lijn dus ik wist meteen al dat wordt niks.

Ik: "Ik heb een vraagje over de GD900. Weet u welke chipset erin zit?"
LG: "Welke wat???"
Ik: "Laat maar.. Kunt u het navragen bij de TD?"
LG: "Daarvoor kun u het beste naar een winkel."

Naja, dan zal ik het maar navragen bij een winkel he. :)
Nope, die zit er niet in.... Het is dezelfde als die in de Arena.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
Ginz schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 12:02:
[...]

Nope, die zit er niet in.... Het is dezelfde als die in de Arena.
Ah jammer, ben wel benieuwd naar deze chipset en wanneer er telefoons mee uit gaan komen maar misschien wordt het alleen voor China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Mijn vriendin heeft de Crystal, maar er zit geen Live Messenger of iets dergelijks op. Wat gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Heb hem besteld na het lezen van veel zeer positieve reviews! Op kieskeurig zie ik alleen vaak staan dat er snel barsten in het scherm komen, maar in de winkels waar ik hem heb vastgehouden voelde ie wel stevig...Alsnog beetje voorzichtig ermee zijn dus?
Ow en had nog een vraag vanwege frustraties bij mijn huidige Touchwiz:
Hoeveel smsjes kan je in je inbox opslaan?
En hoe smsen jullie het vaaktst? Gewoon met de nummers, of met het onscreen keyboard, of toch schrijvend met je vinger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Sorry voor de dubbele post, maar ik heb mijn Crystal net binnen en heb er een vraagje over.
Ik ben het hele internet al af aan het struinen opzoek naar een handleiding. Op LG.com kan ik niks vinden...
Bij mijn telefoon zat namelijk een boekje in alle talen behalve degene die ik kan lezen. Ik heb wat problemen met het T9 woordenboek (hoe je die woorden kan laten leren tijdens het typen van een smsje), dus wil graag lezen hoe dat moet. Dus heeft iemand een link/idee waar ik die kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om deze telefoon te halen. Het lijkt mij een mooie telefoon om te hebben. Verder moet je een telefoon niet alleen kopen vanwege de functionaliteiten maar ook voor de looks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-09 09:25

Frituurman

Mjam!

Hebben er meer mensen deze telefoon? Zo ja, hebben jullie er ook games voor? Welke games zijn leuk en werken goed op het touchscreen?

Gr. Marc

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winterink
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-10-2023
Ik heb de LG crystal nu ongeveer een half jaar! aan het begin was het erg wennen aan het systeem. Nu gaat het beter maar ben er niet echt tevreden over! Tevens is er vanaf het begin al een klein barstje zichtbaar wat nu een grote is geworden ter hoogte van de speaker.
Het doorzichtige toetsenbord gebruik ik bijna niet, alleen maar lastig. en de functie om het als mousepad te gebruiken is ook niet handig en werkt niet direct!

Kortom, volgende keer een Android phone!!
Pagina: 1