Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• KabamAppien
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-10-2024

KabamAppien

IT Enthousiast

Topicstarter
Hallo,

Ik doe volgend jaar de opleiding: Vrede & Veiligheid (niveau 2)
De opleiding Vrede en Veiligheid is in de eerste plaats bedoeld voor schoolverlaters die bij de marine of
landmacht willen werken, maar die nog niet oud genoeg zijn om te solliciteren.

En tijdens die opleiding kom je te maken met (zakelijke) communicatie, moderne vreemde talen, ICT-gebruik, sport, vrede en veiligheid, zelfredzaamheid en de beveiliging van eigendommen en gebouwen.

Maar mijn vraag is dus: kan ik ICT & Landmacht combineren? Zo ja hoe? Welke opleiding?
Of kan ik na mijn opleiding van Vrede & Veiligheid, ICT gaan leren en stage doen bij de Landmacht? (BOL)

Alvast Bedankt!

Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else.

Verwijderd

ik neem aan MBO-niv 2?

• KabamAppien
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-10-2024

KabamAppien

IT Enthousiast

Topicstarter
- Medewerker Vrede en Veiligheid (niveau 2): VMBO-diploma verplicht.

Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else.

Verwijderd

*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2010 01:49 ]

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:59

allure

Titaan fase 2/3

ICT en landmacht is uitstekend te combineren, dan moet je zoeken naar een functie binnen een C2ost element.
Wat je zou kunnen doen is gaan werken bij de landmacht en een BBL opleiding ernaast doen. Dus 4 dagen werken en 1 dag naar school, uiteraard moet je dan wel een functie hebben die aansluit in de ICT.

Als je nog meer info wil moet je maar even DM`en

[ Voor 55% gewijzigd door allure op 19-04-2009 21:56 ]

Verwijderd

Ik hoor zijdelings van collega's e.d. dat er juist bij de landmacht een tekort aan ICT'ers is. Ik zou zeggen informeer inderdaad ff bij de landmacht zelf, daar steek je het meeste van op.
Pagina: 1