Beste Tweakers,
Een tijdje terug heb ik een Apevia X-discovery case gekocht. Wat een miskoop. Menig pak melk voelt steviger aan. Inbouwen van nieuwe componenten is in mijn ogen veel te lastig en over de bijgeleverde fans wil ik al helemaal niet beginnen.
Enfin, tijd voor een nieuwe case.
Mijn wensen zijn als volgt:
Ik wil een solide kast, (aluminium?)
Voeding het liefst onderin de kast te plaatsen.
Redelijke koelmogelijkheid (ik ben geen extreme overclocker maar haal toch graag met extra MHz uit mijn processor)
Geen stofzuiger. Wanneer idle, wil ik mijn fans het liefst zo stil mogelijk.
Budget ligt rond de € 100,- maar (sinds mijn aankoop van de Apevia) geef ik liever dat extra tientje uit voor kwaliteit waar ik een tijd mee vooruit kan.
Nu ben ik al een tijdje aan het zoeken geweest en ben op de volgende cases uitgekomen:
CM 590
CM 690
AntecNine Hundred
AntecThree Hundred
Lian Li PC 60-FW
Lian Li PC 7F
Opzich een aardig lijstje dus.
Bij de Cooler Masters sprak mij voornamelijk de Prijs erg aan.
Bij de Antecs de koelmogelijkheden en bij de Lian Li's de kwaliteit en degelijkheid.
De prijs vind ik echter, zoals ik al zei minder interessant.
Zouden jullie mij kunnen helpen met het doorhakken van de knoop?
Uiteraard zijn andere suggesties dan in mijn lijstje hierboven van harte welkom!
Alvast erg bedankt,
Een tijdje terug heb ik een Apevia X-discovery case gekocht. Wat een miskoop. Menig pak melk voelt steviger aan. Inbouwen van nieuwe componenten is in mijn ogen veel te lastig en over de bijgeleverde fans wil ik al helemaal niet beginnen.
Enfin, tijd voor een nieuwe case.
Mijn wensen zijn als volgt:
Ik wil een solide kast, (aluminium?)
Voeding het liefst onderin de kast te plaatsen.
Redelijke koelmogelijkheid (ik ben geen extreme overclocker maar haal toch graag met extra MHz uit mijn processor)
Geen stofzuiger. Wanneer idle, wil ik mijn fans het liefst zo stil mogelijk.
Budget ligt rond de € 100,- maar (sinds mijn aankoop van de Apevia) geef ik liever dat extra tientje uit voor kwaliteit waar ik een tijd mee vooruit kan.
Nu ben ik al een tijdje aan het zoeken geweest en ben op de volgende cases uitgekomen:
CM 590
CM 690
AntecNine Hundred
AntecThree Hundred
Lian Li PC 60-FW
Lian Li PC 7F
Opzich een aardig lijstje dus.
Bij de Cooler Masters sprak mij voornamelijk de Prijs erg aan.
Bij de Antecs de koelmogelijkheden en bij de Lian Li's de kwaliteit en degelijkheid.
De prijs vind ik echter, zoals ik al zei minder interessant.
Zouden jullie mij kunnen helpen met het doorhakken van de knoop?
Uiteraard zijn andere suggesties dan in mijn lijstje hierboven van harte welkom!
Alvast erg bedankt,
[ Voor 3% gewijzigd door Switchie op 19-04-2009 14:52 ]
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren