Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heb hier een probleem met de ondertiteling in mediaplayer classic en de standaard mediaplayer.

Als ik een 720p mkv bestand afspeel met ondertiteling loopt de ondertiteling steeds iets van 10 seconden achter hoewel de tijden in de .srt wel kloppen begint het te laat.
Als ik dan Subtitleworkshop open en daar de film afspeel klopt alles perfect, ondertiteling loopt dan ook goed!
Onder vlc klopt de ondertiteling ook maar deze kan geen hardware decoding aan, dus is de film heel erg schokkerig.

Iemand een idee?

Gebruikt windows xp sp2, met een asus eee box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Omdat het in vls wel goed gaat: wat gebruik je om de subs af te spelen? Kijk in dat tooltje in de instellingen. Bijvoorbeeld ffdshow heeft een offset-functie waarmee je xx seconden vertraging kan instellen. Zet die terug naar 0 ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Niet online
Ben nog vrij nieuw met subs.

Heb nu zoom player geinstalleerd en nu lopen de subs met elk programma goed.
Waar kan ik zien welk programma voor de subs gebruikt wordt bv in mediaplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-06 17:09

CoolGamer

What is it? Dragons?

Veel van die programma's die subs aanbieden maken ook een icoontje in de system-tray (rechts onderin in beeld). Als je de cursor daar boven houdt zie je de naam, en de meeste gevallen kan je daar ook de instellingen mee veranderen.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Niet online
Heb het gezien, de taakbalk staat hier aaltijd verborgen dus was het me nog niet opgevallen.